וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30,000 דגלי 'אסטלדה' יחולקו במהלך משחקה של ברצלונה מול סלטיק

הדגל שמייצג את הקטאלנים, יחולק על ידי פעילים שמתכננים לבצע את המחאה כדי להגן על חופש הביטוי. במהלך השנתיים האחרונות, אלופת ספרד נקנסה על ידי אופ"א, שמאיימת לסגור את הקאמפ נואו

one

פעילים קטאלנים מתכננים לערוך מחאה במהלך משחקה של ברצלונה מחר (שלישי), מול סלטיק במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות. המוחים הם פעילים תושבי האיזור, שרוצים להניף את דגל ה'סניירה' - הסימן של הקהילה מצפון מזרח ספרד, במהלך משחקי הקבוצה.

במהלך שתי העונות האחרונות אוהדי הקבוצה כבר הניפו את אותם הדגלים ביציעים, ובעקבות כך המועדון נקנס על ידי אופ"א בסך מאות אלפי יורו. גורמים בארגון הכדורגל האירופי טוענים כי הנפת הדגלים הינה הצהרה פוליטית ושאין לה מקום בעולם הספורט.

במהלך העונה שעברה המועדון הספרדי שוחח עם גורמים באופ"א על מנת לבטל את העונש, אך הדגלים שוב הונפו בזמן משחקי הקבוצה, שנקנסה פעם נוספת. במהלך המשחק מול הסקוטים הדגלים יחולקו מחוץ לקאמפ נואו, כאשר מארגני המחאה טוענים כי הם עושים זאת למען "הגנה על חופש הביטוי". באופ"א בכל מקרה לא מתכוונים להתפשר בנושא ואיימו על ברצלונה כי במידה שהמקרה הזה יישנה הם עלולים לסגור את הקאמפ נואו למספר משחקים.

אוהדי ברצלונה עם דגלי קטלוניה. רויטרס
דגלי קטלוניה ביציעים/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully