וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: אשדוד ניצחה באילת, שוויון בין בני הרצליה למכבי קרית גת

12.9.2016 / 22:21

הקבוצה של מאיר טפירו ניצחה את הפועל אילת בחוץ 65:78, צ'ייס סיימון הצטיין עם 18 נקודות. המשחק בין הקבוצה מהשרון לשחקניו של נתי כהן הסתיים ב-77:77 והקבוצות החליטו שלא להמשיך להארכה

הכדורסלן מאיר טפירו. יוסי ציפקיס
משחק ראשון מבין שניים מול אילת. טפירו/יוסי ציפקיס

משחקי ההכנה לקראת עונת 2016/17 נמשכו גם הערב (שני) עם שני משחקים נוספים בין קבוצות ליגת העל. באילת גברה מכבי אשדוד, שנמצאת במחנה אימון בעיר הדרומית, על הקבוצה המקומית 65:78, תוך כדי שהיא מנצלת סגל חסר במיוחד של הקבוצה של עודד קטש. בני הרצליה ומכבי קרית גת נפרדו בתוצאת שוויון 77:77 במשחק שנערך באולם היובל.

הפועל אילת - מכבי אשדוד 78:65

משחק ראשון מבין שניים שיערכו הקבוצות במסגרת מחנה האימון של אשדוד בעיר הדרומית. אילת הופיעה למשחק ללא פייריה הנרי שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, אפיק ניסים שנפצע בניצחון על אילת בשבוע שעבר, ולקווינטון רוס ואשדוד שיחקה ללא נמרוד טישמן שפצוע לתקופה די ממושכת ונאור שרון שנפצע בהפסד לאשדוד. החיסרון של אילת היה משמעותי יותר, אשדוד הוליכה 29:36 במחצית, ושמרה על היתרון גם ברבע השלישי עם יתרון 48:55 שהספיק לה כדי לנצח.

קלעו למכבי אשדוד: צ'ייס סיימון 18, ג'ייק כהן 16, אד דניאל 10, דניאל יואינג 7, רם אליאספור 6, יפתח זיו 5, גיא דותן ונועם לייש 4 כל אחד, אדם אריאל ועומר בירנפלד 3 כל אחד.

קלעו להפועל אילת: חנן קולמן וסרדומיניק פוינטר 12 כל אחד, רג'ינלד באקנר 9, רוברט רות'בארט ולנדון מילבורן 8 כל אחד, דניאל דנינו 7, מתן דוידי 5 ואלון ספיר 3.

שחקן בני הרצליה כארם משעור. קובי אליהו
תוצאה שיכולה לקרות רק במשחק אימון. משעור/קובי אליהו

בני הרצליה - מכבי קרית גת 77:77

תוצאה שיכולה לקרות רק במשחק אימון נקבעה הערב באולם היובל במשחק בין בני הרצליה למכבי קרית גת - שוויון. שתי הקבוצות החליטו בסיום המשחק לא לשחק חמש דקות הארכה ולסיים את המשחק בתוצאה 77:77. בקרית גת התאוששו מההפסד להפועל עפולה מהלאומית, הרצליה, ללא הקפטן אבירם זליקוביץ' שייעדר בתקופה הקרובה, עדיין מנסה להתחבר.

קלעו לבני הרצליה: טוריאן גרין 16, חליל קנאסביץ' 15, דני רובין וג'ף אדריאן 14 כל אחד, אדום ג'קו 7, סטיבן דניס 4, יועד בית יוסף 3, תום מעיין וכארם משעור 2 כל אחד.

קלעו למכבי קריית גת: טיישון טיילור 21, ג'יימס סינגלטון 14, אייל שולמן 9, אלכס רוזנברג ומרקו קילינגסוורת' 8 כל אחד, טרבור רלפורד 7, אור סולומון 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully