וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דורון שזירי הוא באנקר של המשלחת הפראלימפית"

12.9.2016 / 21:24

יושב הראש המשלחת הישראלית למשחקים, דני בן אבו, החמיא לקלע לאחר זכייתו במדליית ארד: "הוא עשה את זה כמו גדול וממשיך להביא לנו הרבה כבוד". גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך על ההישג

הקלע הישראלי דורון שזירי. GettyImages
קלע בול למטרה. דורון שזירי/GettyImages

שמחה גדולה במחנה הפראלימפי של נבחרת ישראל בריו, לאחר שהערב (שני) העניק הקלע דורון שזירי, מדליית ארד שניה למשלחת הישראלית. "דורון שזירי הוא באנקר", אמר יושב ראש המשלחת הפראלימפית, דני בן אבו, דקות ספורות לאחר שהקלע הישראלי הוסיף מדליה נוספת לשבע שכבר יש באמתחתו.

"מאז אולימפיאדת אתונה דורון עושה את זה כמו גדול בכל אולימפיאדה ותמיד הוא מביא לישראל הרבה כבוד", הוסיף בן אבו. "הפעם זה היה אפילו יותר קשה, מכיוון שהנקודות מהמוקדמות לא נספרו לו והכל היה יכול להתהפך בגמר. בסיוע מאמנו, גיא סטריק, שהיה בעצמו קלע אולימפי, דורון עמד במשימה והוסיף לנו מדליה שניה כאן. עכשיו אנחנו מצפים לעוד".

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם שזירי בטלפון ובירך אותו על ההישג: "דורון, קלעת בול למטרה! כולנו גאים בך. זו מדלייה שמינית, אתה כנראה מצליח בעקביות ואני שמח שהוותיקים מוכיחים שכוחם במותנם – וכמובן גם הצעירים. ריגשת אותי, ריגשת את עם ישראל ותודה לך על הרבה גאווה. תמסור דרישת שלום לכל המשלחת הנהדרת שלנו. להתראות והמשך הצלחה".

מיד לאחר התחרות, נלקח שזירי לבדיקות חומרים אסורים, ובמחנה הישראלי דיווחו כי ככל שמספר המדליות עולות, הם מקבלים מהברזילאים ומשאר המשלחות יחס מכובד מאוד.

עוד בנושא:

פראלימפיים: מדליית ארד לדורון שזירי בירי שלושה מצבים
פראלימפיים: ענבל פיזארו סיימה שישית בגמר המשחה ל-100 מטר חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully