וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאית ששקלה המתת חסד עדיין לא מוכנה להיפרד מהעולם

מארייקה פרבורט זכתה במדליית כסף במשחקים הפראלימפיים וקיבלה רצון מחודש לחיות: "אני עדיין נהנית מהרגעים הקטנים. אם לא היו לי את האישורים של המתת החסד, כבר הייתי מתאבדת"

AP

לפני תחילת המשחקים הפראלימפיים, סיפרה מארייקה פרבורט שהתחרות בריו תהיה האחרונה שלה, ולמעשה, עשויה גם להוות את סיבוב הפרידה שלה מהעולם. הבלגית בת ה-37, שזכתה במדליית זהב ובמדליית כסף בלונדון סובלת מניוון שרירים קשה, שמונע ממנה לאכול ולישון, ולפני פתיחת המשחקים אמרה: "אסיים את הקריירה שלי אחרי ריו. אחר כך אני צריכה לראות מה יקרה לי בחיים. התחלתי כבר לחשוב על המתת חסד. ריו היא המשאלה האחרונה שלי. אני מקווה לסיים את הקריירה שלי על הפודיום בריו".

וזה בדיוק מה שקרה: פרבורט זכתה במדליית כסף במירוץ ל-400 מטר על כיסאות גלגלים, והחלה לחשוב מחדש על סיום חייה בגיל 37. "יש לי את המסמכים של המתת החסד בידי, אבל אני עדיין נהנית מהרגעים הקטנים", אמרה. "כשיגיע הרגע בו יהיו לי יותר ימים רעים מימים טובים אז יש לי את המסמכים, אבל אני עדיין לא שם. אם לא היו לי את האישורים, כבר הייתי מתאבדת".

המשימה הבאה של הבלגית, שקיבלה את האישור להממת חסד אי שם ב-2008, היא לקדם את המטרה ברחבי העולם: "אני מקווה שמדינות אחרות, כמו ברזיל, יוכלו לדבר על כך. זה גורם לאנשים לחיות יותר. זה לא אומר שכשהם חותמים על המסמכים הם ימותו אחרי שבועיים. אני חתמתי על שלי ב-2008, ועכשיו 2016 וזכיתי במדליית כסף. עכשיו הפחד שלי ממוות נעלם. זה מרגיש כאילו אחווה מוות שליו. אני לא רוצה לסבול כשאמות".

עוד בנושא:

אתלטית פראלימפית חשפה: "שוקלת המתת חסד, ריו זו המשאלה האחרונה שלי"

האתלטית הפראלימפית מארייקה פרבורט. AP
הישג מרגש. פרבורט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully