וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'קסון: "יש לנו קבוצה עם פוטנציאל, מקווה להגיע להישגים"

12.9.2016 / 13:17

גארד מכבי ראשון לציון נחת בישראל ויצטרף לאימונים אחרי שסיים את העונה בליגה השנייה בסין רק בחודש שעבר: "המטרה להיות גורם משמעותי בקבוצה". יערוך את הבכורה ברביעי במשחק הכנה

one

גארד אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון ג'ו ג'קסון נחת אמש (ראשון) בנתב"ג ויצטרף לאימוני הקבוצה כבר בימים הקרובים כשהוא אמור לשחק במשחק ההכנה נגד הפועל תל אביב ביום רביעי הקרוב (17:00, בית מכבי). ג'קסון הוא הזר החמישי בסגל של אריק שיבק כשכל ארבעת האחרים, ג'אבון מקריי, צ'ארלס תומאס, פטריק ריצ'רד ואנתוני הילארד כבר מתאמנים מזה כשבועיים. הוא הגיע באיחור לאחר ששיחק בליגה השנייה בסין שהסתיימה רק באמצע חודש אוגוסט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. ג'ו ג'קסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמח להגיע למכבי ראשון לציון ומחכה לפגוש את החברים לקבוצה", אמר היום ג'קסון, שאמור להכנס לנעליו של מארק ליונס, "על הנייר נראה שיש לנו קבוצה עם פוטנציאל להצליח ואני מקווה שנוכל להגיע להישגים יפים בליגה הישראלית ובליגה האירופאית. המטרה שלי היא לתרום לקבוצה כמה שיותר ולהיות גורם משמעותי בה".

ג'קסון (24, 1.85), יליד ממפיס, הוא בוגר אוניברסיטת המדינה משנת 2014, כשבעונתו האחרונה במכללות היה אחד מבין 30 השחקנים האחרונים לתואר שחקן השנה במכללות. את עונת הבכורה שלו מחוץ לאוניברסיטה העביר בבייקרספילד מליגת הפיתוח, שם נבחר לשחקן המשתפר של העונה. את העונה החולפת העביר בגויאנג מהליגה הקוריאנית הראשונה ולא זכה לדקות משחק רבות, אך לקראת סיום העונה הוא פרץ ורשם 14.4 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק. גויאנג הייתה אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים בדרום קוריאה, ובסופו של דבר זכתה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully