וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואוורינקה: "מדהים, לא הגעתי לטורניר במטרה לזכות בו"

השוויצרי זכה באליפות ארה"ב והפתיע גם את עצמו. אחרי 17 שעות של טניס בשבועיים וניצחון בגמר על דג'וקוביץ', אמר: "אני מרוקן, נתתי הכול". נולה: "לא הצלחתי לגרום לדברים לזרום"

AP

רק תתנו לסטן ואוורינקה גמר גרנד סלאם נגד נובאק דג'וקוביץ', והוא כבר ידאג לניצחון. השוויצרי המדורג 3 בעולם, גבר הלילה (בין ראשון לשני) 7:6, 4:6, 5:7, 3:6 על נולה וזכה לראשונה בקריירה באליפות ארה"ב הפתוחה. המזאן שלו נגד הסרבי שלילי: 19:5, אבל במשחקי גמר גרנד סלאם זה דווקא 0:2 לטובתו.

בגיל 31, בהופעה ה-12 שלו בפלשינג מדוס, ואוורינקה הגיע לראשונה לגמר וגם ניצח בו. "זה מדהים, לא הגעתי לכאן במטרה לזכות בתואר", הוא הודה בסיום, "שיחקתי הרבה טניס בשבועיים האחרונים, אני מרוקן לגמרי. הייתי צריך לתת הכול נגד יריב כמו נובאק".

עוד בנושא:

סטן ואוורינקה זכה באליפות ארה"ב הפתוחה
אנג'ליק קרבר זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי (ימין) עם סטן ואוורינקה. GettyImages
דג'וקוביץ' מוביל 5:19 במאזן הכללי, אבל במשחקי גמר גרנד סלאם זה 0:2 לוואוורינקה/GettyImages

ואוורינקה לא סתם הסתמש במילה "מרוקן". הדרך שלו לתואר הייתה ארוכה מאוד. הוא ניצח שני משחקים בשלוש מערכות ואחר כך התחיל לעבוד קשה. התקשה מול דן אוואנס, הזיע נגד איליה מרצ'נקו והתגבר על חואן מרטין דל פוטרו וקיי נישיקורי.

סטן בילה על המשטח הקשה בניו יורק כ-17 שעות, תשע יותר מדג'וקוביץ'. "זה היה הגרנד סלאם הכי כואב בו השתתפתי, גם פיזית וגם מנטלית", אמר הלילה, "ניסיתי להגיד לעצמי שזה כלום, לא להראות שכואב לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
יכול ללכת לנוח. ואוורינקה/רויטרס

דג'וקוביץ' המאוכזב לא הצליח לזכות בתואר גרנד סלאם 13 ואמר: "סטן אוהב משחקים גדולים, הוא מתעלה בהם. יש לו סלייס טוב בק-הנד מצוין, סרב גדול, הוא זז טוב. הוא שחקן מאוד שלם".

נולה הוסיף: "הוא היה יותר אמיץ ברגעים המכריעים. הוא התעלה, שיחק באגרסיביות ואילו אני כאילו חיכיתי שהדברים יקרו. לא ניצלתי את ההזדמנויות שלי, היו לי כמה נקודות שבירה שפספסתי בהן חבטות פשוטות. לפעמים יש לך את הרגשת חוסר הנוחות הזו, שאתה לא מצליח לגרום לדברים לזרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully