וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אסור היה לנו להפסיד". אבוחצירה: "באתי לבית"ר כדי לכבוש"

11.9.2016 / 22:58

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה אחרי שער השוויון הדרמטי של אבוחצירה מול מכבי תל אביב. המאמן הבטיח: "תראו השנה בית"ר מאוזנת - כזו שיודעת לתקוף, אבל יודעת גם להתגונן"

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים עשתה הערב (ראשון) משהו יוצא דופן, כשסיימה בפעם השלישית ברציפות בתוצאת 2:2. הפעם זה קרה בנתניה מול סגנית האלופה מכבי תל אביב, כששמעון אבוחצירה כבש בדקה החמישית של תוספת הזמן וקבע חלוקת נקודות שהותירה את הירושלמים ללא הפסד, אבל עם שלוש בלבד בקופה.

חלוץ בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה נוגח. ברני ארדוב
הרגע שהציל נקודה. שמעון אבוחצירה משווה/ברני ארדוב

עידן ורד כבש ראשון אחרי הפסקת החשמל שגרמה לעצירה של תשע דקות, נוסא איגייבור וטל בן חיים בפנדל הפכו את התוצאה, ואז הגיע הכדור החופשי של חסוס רואדה והריבאונד הדרמטי של אבוחצירה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2 דרמטי
ליגת העל: הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0 משמים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים עם שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
"נצטרך למצוא איזונים". רן בן שמעון/ברני ארדוב

המאמן רן בן שמעון סיכם: "נקודה שיכולה לעזור לנו, אסור היה לנו להפסיד. מבחינת נקודות אנחנו לא במצב טוב, אבל מבחינת יכולות המשחק הזה יכול היה ללכת לכל כיוון. יש לנו עוד דרך לעבור ואני מקווה שנעבור אותה כבר בשבועות הקרובים. נמשיך הלאה. אנחנו צריכים לקחת יותר סיכונים כשמובילים עלינו, ולהפך. תראו השנה בית"ר מאוזנת, כזו שיודעת לתקוף אבל יודעת גם להתגונן. אני חושב שהתיקו היום צודק. אני לא חושב שהשערים שספגנו הם בגלל ההגנה, זה כל משחק ההגנה. בית"ר ב-DNA שלה היא קבוצה שתמיד רק מתקיפה. גם אני אוהב כדורגל התקפי, אבל נצטרך למצוא איזונים. יש לנו סגל מצוין וגם אם היינו מפסידים, הייתי אומר את זה. אנחנו רק במחזור השלישי וצריך לזכור את זה. שום דבר לא יספק אותנו חוץ מניצחון נגד אשקלון, אין לי ספק שנצטרך לנצח. לאט לאט נצטרך לחבר את הדבק ולהיכנס למסלול ניצחונות".

שמעון אבוחצירה, כובש שער השוויון הדרמטי: "אני שמח מאוד לעזור לקבוצה שלי לא לאבד נקודות, זה חשוב מאוד. נכנסתי היום לעשר דקות ואני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה. אני מרוצה מאוד בבית"ר ומקווה שזה יימשך כך. אני לא חושב שיש לנו בעיה, אולי אנחנו צריכים לשפר את המשחק הקבוצתי שלנו כולנו כהגנה וצריכים להיות מרוכזים יותר. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק והכול יהיה בסדר. אני חושב שבית"ר עולה לכל משחק כדי לנצח. גם הובלנו, ברוב המשחקים אנחנו מובילים. אנחנו מקווים לנצח בשבוע הבא כדי לשנות את המומנטום שלנו. אני שמח מאוד על השער שלי, באתי לבית"ר כדי לחזור לכבוש. כיף לי פה ואני נהנה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully