וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 4:4 מטורף בין מיינץ להופנהיים, עוד הפסד לוורדר ברמן

האדומים הובילו כבר 1:4 במחצית, אבל גאטן בוסמן הורחק והאורחת הצליחה לעשות קאמבק מדהים כשהיא כובשת שלושה שערים ב-18 הדקות האחרונות של המשחק. ודרר ברמן הפסידה 2:1 לאוגסבורג

שחקני אוגסבורג חוגגים. GettyImages
מהפך מצוין. שחקני אוגסבורג חוגגים/GettyImages

המחזור השלישי בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. אוגסבורג ניצחה 1:2 את ורדר ברמן בחוץ, לאחר מכן הצליחה הופנהיים לחזור מפיגור 4:1 ל-4:4 מטורף לחלוטין בחוץ מול מיינץ.

ורדר ברמן - אוגסבורג 2:1

הירוקים לבנים הגיעו אחרי התבוסה 6:0 לבאיירן מינכן במחזור הפתיחה, וקיוו לצאת לדרך חדשה ולהשיג נקודות ראשונות, אך גם שער היתרון של ארון יוהאנסון בפנדל ממש על סף הירידה למחצית לא הספיק. ג'פרי חובלוב ההולנדי איזן בדקה ה-52 כאשר דחק פנימה כדור קרן, ובדקה ה-73 קונסטנטינוס סטאפילידיס הפציץ בעיטה חופשית מסף הרחבה לחיבורים ודאג לנקודות ראשונות עבור האורחת.

סבסטיאן רודי שחקן הופנהיים. GettyImages
איזה קאמבק מדהים להופנהיים. רודי/GettyImages

מיינץ - הופנהיים 4:4

וואו, איזה משחק מטורף. מיינץ הובילה 0:3 כבר אחרי 27 דקות ו-1:4 במחצית, אבל ספגה שלוש פעמים במחצית השנייה וירדה עם נקודה אחת בלבד מול הופנהיים. איזו אכזבה עצומה לקבוצה של מרטין שמידט, שהשיגה נקודה ראשונה אחרי הפסד 2:1 לדורטמונד במחזור הפתיחה. הופנהיים עם נקודה שנייה אחרי שסיימה ב-2:2 במחזור הפתיחה מול ר.ב. לייפציג.

פאבלו דה בלאסיס כבש את הראשון של האדומים כבר בדקה השלישית עם נגיחה יפה מצד ימין לחיבורים של צד שמאל. דה בלאסיס עצמו כבש את השני בדקה ה-23 עם בעיטה יפה אחרי מסירה של לוין אוזטונאלי וזה 0:2. ג'ון קורדובה כבש את השלישי אחרי בישול של שטפן בל בדקה ה-27, 0:3. סנדרו ואגנר הצליח לצמק אחרי מהלך נהדר של אנדריי קרמאריץ' שבישל לו, וזה 1:3 בדקה ה-39. עוד לפני הירידה אל חדר ההלבשה למחצית הצליח אוזטונאלי, נכדו של אווה זלר, לכבוש את הרביעי עם בעיטה אדירה מתוך הרחבה אחרי בישול של דה בלאסיס.

גאטן בוסמן ספג כרטיס אדום אצל המארחת בדקה ה-58 והשאיר אותה בעשרה שחקנים. מארק אות, שנכנס כמחליף בדקה ה-36, הצליח לכבוש צמד בדקה ה-71 וה-72. אדם סולואי השלים את הקאמבק המדהים בדקה ה-84 מול האקסית שלו ואחרי בישול שלישי של קרמאריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully