וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: עומר אצילי ערך בכורה בגרנאדה, שהפסידה 2:1 לאייבר

צפו בתקציר: הקשר שיחק 65 דקות, אך קבוצתו ספגה בדקה ה-94. פדרו לאון ניצל טעות של אוצ'ואה (43), קראבץ השווה (76), אבל אנריק הכריע. עוד הפסד לוולנסיה, שער מרהיב לראול גרסיה

one

בווידאו: תקציר הופעת הבכורה של עומר אצילי בהפסד גרנאדה

אחרי הסנסציה הגדולה של אלאבס בקאמפ נואו, המחזור השלישי בלה ליגה הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, ביניהם הופעת הבכורה של עומר אצילי, ששיחק 65 דקות בהפסדה הדרמטי של גרנאדה 2:1 לאייבר.

עומר אצילי שחקן גרנאדה. GettyImages
65 דקות פושרות והפסד דרמטי. עומר אצילי/GettyImages

גרנאדה - אייבר 2:1

עומר אצילי פתח בהרכב המארחת, שלא הצליחה להשיג ניצחון היסטורי על אייבר גם מול 10 שחקנים ונותרה עם נקודה אחת אחרי שלושה מחזורים. הקשר הישראלי הציג בכורה פושרת בכנף הימנית ובא לידי ביטוי בעיקר בהרמת כדורי קרן, כשמנגד האורחת ידעה לעקוץ למרות ההרחקה של השוער אסייר רייסגו (32). פדרו לאון נעזר בגבשושית ובממו אוצ'ואה כדי לכבוש ראשון, ארטיום קראבץ המחליף איזן עבור גרנאדה, אבל המילה האחרונה הייתה של אייבר, כשהמחליף סרג'י אנריק סיים מתפרצת עם שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן.

דקה 1: המשחק יצא לדרך, אצילי ממוקם בכנף הימנית של פאקו חמס, שעלה במערך של 4-2-3-1.

דקה 20: אצילי ניסה לכדרר באגף ימין, אך נבלם בקלות. משחק חלש בינתיים בגרנאדה.

דקה 32: כרטיס אדום! עכשיו המשחק חייב להתעורר. פונסה דהר לבדו, השוער רייסגו יצא לעברו והכשיל אותו מחוץ לרחבה. השופט שלף אדום לשוער אייבר והאורחת נותרה ב-10 שחקנים.

דקה 43: גול! איזו ספיגה מביכה מבחינת ממו אוצ'ואה. פדרו לאון עבר בקלות את אוצ'ה ובעט מ-25 מטרים כדור שקיפץ על גבשושית והטעה את השוער המקסיקני בדרך אל הרשת. אצילי וגרנאדה בצרות, 0:1 לאייבר.

דקה 46: גרנאדה עלתה למחצית השנייה עם שני חילופים, כשקראבץ ובואנו נכנסו לבכורה. אצילי נשאר והרים כדור קרן שכמעט יצר מצב למארחת.

דקה 58: ההזדמנות הכי טובה של גרנאדה. כדור רוחב הגיע לבואנו שהיה חייב לכבוש, אך נעצר מחמישה מטרים על ידי השוער המחליף יואל.

דקה 64: אוצ'ואה כיפר על הטעות בגול עם הצלה כפולה. את הנגיחה הראשונה של גאלבס הוא לא הדף מספיק טוב, אבל על הריבאונד זינק באומץ ומנע את השני מלז'ון.

דקה 65: זהו, הבכורה של אצילי הסתיימה בצורה פושרת למדי. הקשר הישראלי הרים את הקרנות, אבל לא הצליח בכדרורים ונראה די נרגש בהופעה הראשונה, לפני שפינה מקום לטובת קארסלה.

דקה 76: גול! השוויון של גרנאדה. כדור קרן מצא את הראש של פונסה שנגח לקרקע ומשם למשקוף. הכדור פגע בגופו של השוער יואל, התגלגל על הקו והאוקראיני קראבץ היה על הריבאונד כדי להשוות ל-1:1.

דקה 90+4: גול! איזו דרמה באסטדיו נואבו לוס קארמנס. אסקלנטה הציל כדור אבוד והוציא מתפרצת של אייבר, כשלונה הכניס כדור עומק למחליף אנריק שלא התבלבל לבדו מול אוצ'ואה. 1:2 לאייבר במהלך האחרון במשחק.

פאקו אייסטרן מאמן ולנסיה. GettyImages
בצרות. פאקו אייסטרן/GettyImages

ולנסיה - בטיס 3:2

איזו אכזבה לקבוצה של פאקו אייסטרן. אקס מכבי תל אביב כבר ראה את השחקנים שלו מצילים נקודה ראשונה העונה בעשרה שחקנים, אך רובן קסטרו הוותיק כבש את שערו השני במשחק בתוספת הזמן והעניק ניצחון ראשון העונה לאנדלוסים. החלוץ הספרדי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-38 ובתחילת המחצית השנייה זה נראה גמור כאשר אנסו פרס ספג כרטיס אדום ישיר (50) וחואקין הכפיל את התוצאה (54). למרות החיסרון המספרי ולנסיה חזרה משערים של רודריגו (75) ואסקיאל גאראי (78), בבכורה שלו, אך בסופו של דבר ירדה מנוצחת בפעם השלישית העונה.

צפו בתקציר

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיק בילבאו 1:0

אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה, הבאסקים השיגו נקודות בכורה עם ניצחון חוץ בריאסור, שם לא ניצחו מאז דצמבר 2006. מי שהביא לארנסטו ואלוורדה את הנקודות היה ראול גרסיה, שעשה את זה בצורה מרהיבה. הקשר הוותיק הניף בדקה ה-41 את רגל ימין ומ-30 מטרים ירה לחיבורים של חרמן לוקס חסר האונים. דפור סבלה מחוסר דיוק ולא הצליחה להימנע מהפסד ראשון העונה.

צפו בתקציר

ספורטינג חיחון - לגאנס 1:2

הקבוצה של אבלרדו המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה, הפכה לראשונה העונה שמוצאת את הרשת של העולה החדשה לגאנס (סלטה ואתלטיקו לא הצליחו) ובמאזנה כבר שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים. נאצ'ו קאסס כבש את הראשון בדקה ה-17 והקרואטי דויה צ'ופ הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-43 אחרי עבירה מיותרת של דויד טימור. דייגו ריקו צימק בדקה ה-58, אך לא מנע הפסד בכורה מלגאנס.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully