וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמת משקולות: האיגוד קיבל הוראה להשעות את ולנטין גנסין

11.9.2016 / 12:11

הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט שיגרה לאיגוד מכתב בו הודיעה שהספורטאי הישראלי נכשל בבדיקה לזיהוי חומרים אסורים. גנסין רשאי לדרוש לפתוח את בקבוקון ב'

הרמת משקולות. GettyImages
הרמת משקולות/GettyImages

הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט פנתה היום (ראשון) לאיגוד הרמת המשקולות בישראל בדרישה להשעות את ולנטין גנסין, אלוף ישראל בקטגוריה עד 94 ק"ג, לאור תוצאות בדיקה שנעשתה לו המצביעות על הימצאותם של חומרים אסורים על פי התקנון הלאומי.

גנסין רשאי לדרוש לפתוח את דגימה ב', אך בכל מקרה איגוד הרמת המשקולות נדרש להשעותו זמנית. עו"ד כרמל נפתלי שלח את המכתב מטעם הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט:

1. ניתנת לכם בזה הודעה, כי תוצאות הבדיקה שנעשתה לספורטאי ולנטין גנסין מצביעות על הימצאותם של חומרים אסורים על פי התקנון הלאומי למניעת סימום בספורט בגופו. כעולה מהתוצאות ביצע הספורטאי הפרה ברורה של התקנון.

2. בנוסף נזכיר, כי לספורטאי עומדת הזכות לבקש פתיחה וניתוח של דגימה ב' ואף להיות נוכח בעצמו, או באמצעות נציגו במעמד זה. הספורטאי רשאי לוותר על פתיחה וניתוח של דגימה ב', דבר שישמש כהוכחה נוספת להימצאות חומרים אסורים בגופו.

3. בנסיבות אלו, יש להשעות זמנית את הספורטאי בכפוף לשימוע ביניים שיערך ככל שיבקש זאת הספורטאי.

4. האיגוד מתבקש בזה לפעול להשעייתו הזמנית המידית של הספורטאי, אשר מצידו מתבקש, להעביר לנו בהקדם את עמדתו לגבי האפשרות לפתיחת דגימה ב' ועריכת שימוע ביניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully