וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "זה הסגל הכי טוב שהיה לריאל מדריד מאז שהגעתי"

בספרד היללו את הקשר ("כמו פרי גן עדן") על ההצגה שלו מול אוסאונה, שכללה שער גדול ומבצע אישי מבריק (הקטע מחכה לכם בפנים). הקרואטי הצהיר: "השנה אנחנו הולכים על הלה ליגה"

one

בווידאו: תקציר ה-2:5, כולל השער של מודריץ'

ריאל מדריד הפכה אמש (שבת) לקבוצה היחידה עם מאזן מושלם בליגה הספרדית, אחרי 2:5 מהנה מאוד על אוסאסונה. כריסטיאנו רונאלדו (6), דנילו (40), סרחיו ראמוס (45), פפה (56) ולוקה מודריץ' (62) כבשו, אך מי שקטף את מרבית המחמאות בסיום היה האחרון.

"החגיגה של מודריץ'", היתה הכותרת ב"מארקה", "הוא כמו פרי גן עדן". ואכן, הקרואטי לא רק הרשית שער יפה מחוץ לרחבה יממה אחרי שחגג את יום הולדתו ה-31, כי אם סיפק את הרגע הקסום הבא, שהוכיח בדיוק עד כמה הוא חכם:

עוד בנושא:

ריאל מדריד הביסה את אוסאסונה 2:5
רונאלדו עונה לצ'אבי: "מה אכפת לי ממנו, הוא משחק בקטאר, או לא יודע איפה"

מודריץ', שזכה לתשואות רמות מהקהל על המהלך הזה ובכלל על יכולתו הנפלאה, אמר בסיום: "אני רוצה להודות לקהל על התמיכה לשהם. אני מרוצה בקבוצה ונותן הכל על כר הדשא. אני רוצה לפרוש בריאל מדריד, זה המועדון הגדול בעולם ונמשיך להילחם על תארים".

על השער שלו אמר הקרואטי: "כשאני יכול לבעוט אני בועט, ולפעמים זה נכנס. אנחנו שמחים מהניצחון וננסה להמשיך כך. ריאל מדריד תמיד רוצה לזכות בליגת האלופות, אבל עבר הרבה זמן מאז זכינו באליפות, אז זו המטרה שלנו. אנחנו הולכים על הלה ליגה השנה. זה הסגל הכי טוב שהיה לנו בארבע השנים שאני פה. בכל עמדה יש שניים או שלושה שחקנים שמתחרים על מקום בהרכב".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. AP
מאושר בבלאנקוס. מודריץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully