וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ליק קרבר בעננים: "כל החלומות שלי התגשמו, זה מדהים"

הגרמניה שזכתה בארה"ב ותעלה למקום הראשון בעולם מאושרת: "כילדה חלמתי על הדברים האלה, והם הגיעו. מוכנה ללחץ של להיות מספר 1 בעולם". פלישקובה: "היא הוכיחה שהיא הטובה מכולן"

הטניסאית הגרמניה אנג'ליק קרבר. GettyImages
הגדולה מכולן. קרבר/GettyImages

אנג'ליק קרבר עשתה זאת. הגרמניה בת ה-28 שתעלה בדירוג החדש למקום הראשון בעולם חגגה תואר גרנד סלאם שני בקריירה, עם 3:6, 6:4, 4:6 מתוק במיוחד על קרולינה פלישקובה הצכית. מדליסטית הכסף מריו, שגם זכתה באוסטרליה השנה והגיעה לגמר בווימבלדון, סוגרת שנה חלומית מבחינתה.

עוד בנושא:

אנג'ליק קרבר זכתה באליפות ארצות הברית
דג'וקוביץ': "שמח שהיה לי זמן לנוח", ואוורינקה: "האתגר הכי גדול"

הטניסאית הגרמניה אנג'ליק קרבר. GettyImages
איזה לילה מופלא. קרבר חוגגת בסיום/GettyImages

"כל החלומות שלי התגשמו, ואני פשוט נהנית מהרגע", אמרה קרבר. "זה מדהים, אני עומדת כאן עם תואר גרנד סלאם שני ויש לזה משמעות כל כך גדולה עבורי. תמיד קשה לשחק מול קרולינה, ניסיתי להישאר בעניינים, להיות אגרסיבית ופשוט ליהנות כילדה חלמתי להיות מדורגת ראשונה ולזכות בגרנד סלאמים, והיום הזה הגיע. אני חושבת שאני מוכנה ללחץ של להיות מספר 1 בעולם, אני מתחילה להתרגל לזה, בעיקר אחרי אוסטרליה. כולם ינסו לנצח אותי כעת ואין לי מה להפסיד. אנסה לקחת את האתגר הזה".

המפסידה, שסגרה טורניר חלומי בעצמה, היתה נרגשת גם כן: "הוכחתי שאני מסוגלת לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי על הבמות הגדולות. אנג'ליק הוכיחה שהיא הטובה בעולם. ידעתי שיהיה קשה, אבל הצלחתי למצוא קצת כוח במערכה השנייה. היה משחק נהדר. אפילו שלא יכולתי לזכות בטורניר, אני עדיין שמחה מאיך ששיחקתי בשלושת השבועות האחרונים. אני מקווה שעוד אשחק בהרבה גמרים בעתיד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הטניסאית הצ'כית קרולינה פלישקובה. GettyImages
"הוכחתי שאני מסוגלת לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי על הבמות הגדולות". פלישקובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully