וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על לואיס אנריקה וניימאר: "רסיטל של החלטות גרועות"

ברצלונה בהלם אחרי ההפסד הביתי 2:1 לאלאבס. המאמן שעלה עם הרכב משני ספג אש: "אי אפשר היה לזהות שזו בארסה. הקבוצה הייתה חסרת אנרגיה". בוסקטס: "דברים כאלו קורים, אין תירוצים"

one

ברצלונה נותרה המומה אחרי ההפסד 2:1 אמש (שבת) לאלאבס כבר במחזור השלישי בליגה הספרדית. האלופה עלתה עם הרכב חסר מאוד נגד העולה החדשה, אבל אף אחד לא חשב שהיא כל כך תתקשה.

כשלואיס אנריקה הכניס את לאו מסי, אנדרס אינייסטה ולואיס סוארס בזה אחר זה, כבר היה מאוחר. הכדורים שרקו ליד הקורות ויצאו החוצה, ובתום 95 דקות בארסה בעטה רק פעמיים למסגרת - הכי מעט במשחק ליגה ביתי מאז ריאל מדריד ב-2012.

בתקשורת הקטלאנית ביקרו את התצוגה ההגנתית של הקבוצה וכתבו ש"ברצלונה הייתה חסרת אנרגיה וחסרת תכלית". התלונות על הרוטציה של לואיס אנריקה היו עדינות, אבל הבהירו שגם לבחירת ההרכב שלו חלק נבחר בהפסד המפתיע.

אלברט מאסנו כתב ב"ספורט": "לואיס אנריקה עשה רוטציה וברצלונה נרדמה. עם שבעה שינויים בהרכב ושני שחקנים בהופעות בכורה (סילסאן ואלקאסר), אי אפשר היה לזהות שזו בארסה. החזרה של ניימאר הוכתרה ככישלון חרוץ. הברזילאי צריך לבסס את השלטון שלו בחלק הקדמי, אבל המשחק הזה היה רסיטל של החלטות גרועות שלו".

לואיס אנריקה הגן על שחקניו ("הם עשו הכול") וסיכם: "זו תוצאה רעה נגד יריבה שאני חייב להחמיא לה. שיחקנו רע מהפתיחה. ביצענו טעויות, היינו מסורבלים ולא מדויקים ואלאבס הגיעה לשלושה מצבים וכבשה שני שערים. נלמד מהמשחק ונשכח מהתוצאה".

עוד בנושא:

צפו בריאל מדריד מנצחת את אוסאסונה 2:5
צפו באתלטיקו מדריד מנצחת את סלטה ויגו 0:4 בחוץ
צפו בסביליה מנצחת את לאס פלמאס 1:2

שחקני ברצלונה, ניימאר, ליאונל מסי. GettyImages
גם הכניסה של מסי לא עזרה/GettyImages

זה ניצחון שני בלבד בהיסטוריה של אלאבס על ברצלונה בחוץ, והראשון שלה עליה מאז שנת 2000. היא העולה החדשה הראשונה שניצחה את ברצלונה מאז הרקולס אליקנטה לפני שש שנים. הקשר קיקו פמניה, אקס ברצלונה ב', היה שם בשתי הפעמים - ב-2010 במדי הרקולס ואמש במדי אלאבס.

ושוב - הייחוד של הכדורגל. ברצלונה בעטה 16 פעמים לעבר השער מול 5 בלבד של האורחים, דייקה ב-90 אחוז מהמסירות מול 66 אחוז בלבד של האורחים, החזיקה בכדור 66 אחוז מהזמן מול 34 אחוז של האורחים, ועדיין הפסידה.

"דברים כאלו קורים, אין לנו תירוצים", אמר סרג'יו בוסקטס, "הרוטציה? יש לנו סגל רחב והמאמן הוא זה שמחליט מי פותח בהרכב. הוא העלה היום את מי שהוא חשב שהכי מתאים לשחק. אנחנו צריכים להתאושש כמה שיותר מהר, יש לנו משחק נגד סלטיק ביום שלישי בליגת האלופות".

עוד באותו נושא

ספרד: אלאבס הדהימה עם 1:2 על ברצלונה בקאמפ נואו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully