וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בוטלה הישיבה שיועדה להפוך את הקבוצה לחברה פרטית

הבעלים אמיר כבירי שלח מכתב לבעלי המניות ובו הוא מבקש להפוך את הקבוצה לחברה פרטית: "בפועל החברה לא מתנהלת כחברה לתועלת הציבור", אך כעבור כמה שעות בוטלה ישיבה דחופה שנקבעה למוצאי שבת

יעקב שחר עם אמיר כבירי. יוסי ציפקיס
יכנס ישיבה דחופה. אמיר כבירי/יוסי ציפקיס

בעלי הפועל תל אביב, אמיר כבירי, שלח מכתב לבעלי המניות של הקבוצה בו כתב כי :"החברה הינה חברה ללא מטרות רווח (לתועלת הציבור) ובפועל, לא מתנהלת החברה כחברה לתועלת הציבור, אלא כחברה פרטית לכל דבר ועניין". בתחילה נקבעה ישיבה להערב (שבת) בשעה 20:00 שהייתה אמורה להפוך את המועדון לחברה פרטית, אך כעבור כמה שעות הוחלט לבטל את הישיבה.

עוד נכתב במכתב שהעביר כבירי: "החברה אינה מגישה בקשה לקבלת תמיכות ממשלתיות, אינה מגישה בקשה לניהול תקין ואינה כפופה לרשם העמותות. השארת הסעיף בתקנון גורם לחברה בזבוז זמן ומשאבים רבים". בנוסף, כבירי מציין במכתב שפרט לסעיף זה, התקנון יישאר על כנו.

המכתב נשלח לכל בעלי המניות, יצחק ניסנוב, בכור צבאן, סיימון כץ, מאיר תושב, עידו חג'ג' ועמותת האדומים. כרגע ממש לא ברור מדוע הבעלים רוצה להסיר את המשפט בתקנון, אך גורמים במועדון העריכו כי מדובר במחשבה נוספת בניסיון להציל את המועדון ממצבו הכלכלי העגום. יש הקושרים את הדברים לכניסת הספוסנר הסיני, אך רק לאחר הישיבה הערב יהיה ניתן לומר בוודאות מדוע כבירי כינס בדחיפות את חברי הדירקטוריון כדי לשנות את התקנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully