וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "אנשים אומרים לי ולכיאל ששיחקנו טוב מול איטליה"

חלוצה של ברייטון התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה והתייחס ליכולת שלו בנבחרת: "הניסיון שצברתי בצ'מפיונשיפ עזר לי להרגיש נוח יותר מול איטליה. למדתי להתמודד עם שחקני הגנה קשוחים"

תומר חמד ובירם כיאל, צמד שחקניה של ברייטון מהצ'מפיונשיפ, שיחקו 90 דקות והיו מהבולטים בנבחרת ישראל שהפסידה ביום שני 3:1 מול נבחרת איטליה. רגע לפני שברייטון מארחת את ברנטפורד במסגרת המחזור השישי של הצ'מפיונשיפ, החלוץ שבישל את השער של טל בן חיים ערך ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה.

"הצ'מפיונשיפ זו ליגה מאוד קשה ואחרי ששיחקתי שם עונה שעברה, אני חושב שהיא הכינה אותי לשחק נגד יריבים שחקני הגנה קשוחים", אמר חמד לאתר הרשמי והוסיף: "הרבה אנשים אומרים לי ולכיאל ששיחקנו טוב מול איטליה ואני חושב שהניסיון שצברנו באנגליה עזר לנו להרגיש נוח יותר מול איטליה".

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג, מאחוריו בירם כיאל. GettyImages
הבאנקרים של אלישע? חמד וכיאל/GettyImages

חמד דיבר על המשחק מול האיטלקים ואמר: "בישלתי את הגול של ישראל במשחק נגד שחקני הגנה קשוחים מאוד. אני שמח עם המשחק שלי ומאמן שעזרתי לנבחרת ליצור מצבים. זה היה נחמד לשחק עבור הנבחרת הלאומית. אני תמיד שמח לשחק למען המדינה שלי. זה היה משחק קשה נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם".

חמד נכנס רק במחליף במשחק הליגה הקודם של הקבוצה מול ניוקאסל, אך צפוי לפתוח היום במקומו של סאם באדלוק המושעה. על כך שלא פתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים, אמר חמד: "אני מקווה לחזור ולפתוח שוב אחרי שישבתי על הספסל. אני רוצה לעזור לקבוצה לחזור למסלול הניצחונות. אנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות עם כדורגל יפה".

על ההפסד במחזור הקודם: "שיחקנו נגד אחת הקבצות הטובות בליגה. אפשר להפסיד לפעמים, זה נורמאלי אבל אנחנו צריכים לחשוב על למה הפסדנו את המשחק ואיך להשתפר לקראת המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully