וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אוחנה: הפועל באר שבע ניסתה לקנות גם את קינדה ואינברום

10.9.2016 / 11:52

במהלך המו"מ לרכישת אוחנה, האלופה רצתה לרכוש גם את צמד הקשרים והייתה מוכנה לעסקה של הרגע האחרון, אך באשדוד סירבו: "גם אוחנה לא היה נמכר אלמלא התביעה שהתכוון להגיש"

שחקן מ.ס. אשדוד אור אינברום חוגג. ברני ארדוב
כמעט עבר יחד עם אוחנה. אינברום/ברני ארדוב

מיכאל אוחנה נמכר ממ.ס. אשדוד להפועל באר שבע וכבר הערב יהיה בסגל הקבוצה של ברק בכר, אבל מאחורי הקלעים בשבוע החולף התנהלו שיחות בין המועדונים באשר לשני שחקנים נוספים של אשדוד. בבאר שבע רצו לרכוש גם את גדי קינדה ואור אינברום, שחקניה המוכשרים של אשדוד, והיו מוכנים להיכנס לעסקה בה יעברו רגע לפני סיום מועד חלון ההעברות שניים מבין השלושה אוחנה, אינברום וקינדה.

מדובר בשלושה שחקנים צעירים ומבטיחים שלא משחקים על אותה המשבצת, כך שבבאר שבע חושבים על העתיד ועל מיקומם בצמרת הכדורגל הישראלי לעוד הרבה שנים. באשדוד מספרים כי ג'קי בן זקן סירב לדון במכירת אינברום וקינדה, אף שהוא לא מתכוון בעתיד לעצור בדרכם ואם הם ימשיכו להתפתח ויגיעו אליהם הצעות בעתיד, הוא לא יעמוד בדרכם וימכור אותם כדי לא למנוע מהם לשחק ברמות הגבוהות.

"גם את מיכאל אוחנה לא היינו מוכרים אלמלא התביעה שהתכוון להגיש למוסד הבוררות", העידו באשדוד. "מעבר לזה שמדובר בעסקה כלכלית משתלמת, אי אפשר היה להחזיק בחדר ההלבשה לכל תקופת הבוררות שחקן שמנהל תביעה משפטית מול האגודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully