וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טר סטגן נפצע וייעדר שבועיים, סילסן יערוך בכורה בשער ברצלונה

השוער שהגיע מאייאקס יפתח מול אלאבס (21:30, ערוץ 50) על חשבון הגרמני שנפצע באימון ביום שישי וצפוי לחזור רק נגד אתלטיקו מדריד ב-21 בספטמבר. ניימאר חוזר להרכב, מסי יסופסל?

רויטרס

בווידאו: תקציר הניצחון של ברצלונה מול ריאל בטיס

יספר סילסן הגיע לברצלונה על תקן השוער המחליף של מארק אנדרה טר סטגן, אך השוער ההולנדי יערוך את הבכורה שלו בין הקורות מוקדם מהצפוי ויפתח כבר הערב במשחק הליגה נגד אלאבס. זאת לאחר שהשוער הגרמני נפצע באימון ביום שישי וייעדר כשבועיים על פי ההערכות.

כזכור, ההולנדי הגיע מאייאקס כמחליפו של קלאודיו בראבו, שצפוי בעצמו לערוך היום את הבכורה שלו כשוערה של מנצ'סטר סיטי. סילסן יפתח בשער כשג'ורדי מאסיפ ישמש כמחליפו. טר סטגן, שבעונה החולפת היה מחליפו של קלאודיו בראבו, רק התאושש מפציעה בברך שהשביתה אותו מהסופרקופה ומשחק הליגה מול ריאל בטיס במחזור הפתיחה, אך אחרי שערך את הבכורה שלו מול אתלטיק בילבאו, הוא שוב ייאלץ להסתכל על חבריו מהצד, בתקווה להיות כשיר למפגש מול אתלטיקו מדריד ב-21 בספטמבר.

באשר לחוליית ההתקפה, ניימאר חזר היישר ממוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה וצפוי לפתוח דווקא על חשבונו של ליאו מסי שחזר עם פציעה קלה ממשחק נבחרתו מול אורוגוואי ולא שותף ב-2:2 מול ונצואלה. ארדה טוראן, הטורקי שפתח את העונה עם כושר הבקעה מצוין, צפוי לפתוח לצידם של ניימאר וסוארס בחולייה הקדמית.

יספר סילסן שוער ברצלונה. טוויטר, אתר רשמי
יערוך בכורה בין הקורות. סילסן/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully