וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ננאד קרסטיץ' נאלץ לפרוש מכדורסל בגיל 33

שחקן הפנים הסרבי שרשם עונות מצוינות ב-NBA ובצסק"א מוסקבה וחתם בגלאטסראיי בקיץ התלונן על כאבים ברגלו והתבשר שאם ימשיך בקריירה, לא יוכל ללכת לאחריה. פרלדזיץ' חתם בגלא

- שחקן נבחרת סרביה ננאד קרסטיץ'. AP
עצוב. קרסטיץ'/AP

ננאד קרסטיץ' החליט לפרוש מכדורסל, כך מדווחים הערב (שישי) בטורקיה. שחקן נבחרת סרביה לשעבר חתם בגלאטסראיי במהלך הקיץ, אחרי עונה טובה באנאדולו אפס, אך לפני משחק הכנה מול מילאנו סבל מכאבים חזקים ברגלו ולא עלה לפרקט. כעת, לאחר שביקר אצל רופא, שמע שאם ברצונו להיות יכול להמשיך ללכת אחרי הקריירה, הוא ייאלץ לוותר על הכדורסל. קרסטיץ', שסבל מפציעות ברגליים ובברכיים לאורך הקריירה, החליט, כך על פי דיווחים, לתלות את הנעליים בגיל 33.

שחקן הפנים הסרבי החל את קריירת הבוגרים שלו בפרטיזן בלגרד, ויכולת מצוינת סידרה לו מעבר ל-NBA. במדי ניו ג'רזי רשם ב-2006/07 את עונתו הטובה בקריירה - 16.4 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק, ולאחר מכן עבר גם באוקלהומה סיטי ובבוסטון, לפני שסיים קריירה בת שבע עונות בליגה הטובה בעולם עם ממוצעים של 10 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק. לאחר מכן חתם בצסק"א, בה בילה שלוש עונות מוצלחות, ובעונה שעברה, כאמור, שיחק באנאדולו אפס.

עם או בלי קשר גלא, שסבלה גם מפציעות של ולדימיר מיצוב וראס סמית', הודיעה היום על החתמתו של אמיר פרלדזיץ', ששיחק אשתקד בדרושפאקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully