וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו הודיע שיפרוש בעונה הבאה, ארה"ב והליגה הסינית על הפרק

הקוסם הברזילאי אישר במסע"ת: "אני כבר אדם זקן, הכי רוצה לטייל ולקדם את הדברים שחשוב לי לקדם". על מסי אמר: "הוא תופעה, הגדול ביותר בתקופה שלנו. ניימאר יכול להגיע לרמה שלו"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: רונאלדיניו והמשלחת של ברצלונה מבקרים בארה"ב השבוע

הקריירה המופלאה של רונאלדיניו תגיע באופן רשמי לסיומה בשנה הבאה, כך הודיע היום (שישי) הקוסם הברזילאי. "אני כבר אדם זקן עכשיו, אני בן 36", אמר במסיבת עיתונאים שקיים בניו יורק. "אני כבר לא בן 26, ושוקל מה לעשות בסיום הקריירה שלי. התכנית היא לשחק עוד שנה אחת".

רונאלדיניו מחפש אחר קבוצה חדשה מאז שוחרר מפלומיננזה לפני כשנה. על פי דיווחים, הוא שוקל הצעות מארצות הברית ומהליגה הסינית. "כבר שיחקתי בארצות הברית כמה פעמים, יש לי הרבה חברים שם, חלק מהם מנהלים קבוצות. זו אופציה, אבל מה שאני הכי רוצה זה לטייל ולקדם את הדברים שחשוב לי לקדם".

הכוכב הברזילאי אף ניצל את ההזדמנות לדבר על חברו לברצלונה לשעבר, ליאונל מסי: "זה שה מאוד להישאר הטוב בעולם כל כך הרבה זמן, כמו שליאו עושה. הוא תופעה. הוא הגדול ביותר בתקופה שלו. גארינצ'ה, מראדונה - ליאו נמצא באותה רשימה".

כשנשאל על בן ארצו ניימאר, השיב: "אני חושב שהוא יגיע לרמה של מסי. הוא יהיה הטוב בעולם מתישהו. הוא צעיר וכבר זכה בהרבה תארים וכמו רבים, הוא חסר מזל לשחק באותה תקופה כמו מסי".

שחקן העבר רונאלדיניו. GettyImages
כבר חושב על הפרק הבא. רונאלדיניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully