וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימאן שאמפרט נעצר על נהיגה תחת השפעת מריחאונה

ברכבו של שחקן קליבלנד אף נמצאה מריחואנה לפני כחודש בג'ורג'יה, עדיין לא נקבע מתי יובא בפני שופט. שאקיל משווה בין קובי ולברון ובוחר ביחד עם אייברסון את הרגע המביך בקריירה

אין שאמפרט קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הסתבך. שאמפרט/GettyImages

אימאן שאמפרט נעצר על נהיגה תחת השפעת סמים בג'ורג'יה לפני כחודש, כך מדווחים הערב (שישי) בארצות הברית. שחקן האלופה מקליבלנד ביצע עבירת נתועה ב-10 באוגוסט, נעצר על ידי המשטרה וברכבו נמצאה מריחואנה. בבדיקה שהתבצעה התברר כי שאמפרט אף עישן לפני שעלה על ההגה. בהודעה לעיתונות ציינו הקאבס כי "דיברו על המצב" עם שאמפרט, וכי "עדיין לא נקבע תאריך למשפט. המועדון או אימאן לא מעוניינים להגיב מעבר לכך בזמן ההליך המשפטי".

שאקיל אוניל יוצג הלילה בהיכל התהילה של הכדורסל. עוד קודם לכן הוא דיבר על הקבוצה איתה הוא מזוהה יותר מכל - לוס אנג'לס לייקרס: "אין ספק שהיא תהיה מרגשת, אבל אני לא רואה אותה מתחרה על אליפות בזמן הקרוב. עדיין יש את גולדן סטייט, OKC, קליבלנד, יוסטון. יש להם עוד דרך ארוכה".

בעוד קובי בריאנט בירך את הדיזל לרגל המאורע המרגש, התבקש סנטר העבר להשוות בין הבלאק ממבה ולברון ג'יימס - שגם איתו שיתף פעולה למשך עונה בקליבלנד - ואמר: "קובי הוא יותר כמו מייקל ג'ורדן. תן לי לעשות את זה בעצמי. צריך שאקלע 40, 50, 60 - אעשה את זה. לברון הוא יותר כמו מג'יק ג'ונסון. שני הסגנונות יכולים להיות אפקטיביים".

שאק, אייברסון ויאו מינג בוחרים את הרגיעים המביכים ביותר בקריירה שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully