וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראלימפיים: סמואל שנייה במוקדמות, קרוליין טביב ברבע הגמר

החותרת תתמודד בשבת על הכרטיס לגמר לאחר שקבעה 5:21.36 דקות במוקדמות 1,000 מטר בסירת יחיד. גם מגנאג'י וצ'רנוי יחפשו גמר. טניס שולחן: טביב ניצחה יריבה מקסיקנית ותפגוש את ג'י ג'ו

מורן סמואל חותרת פראלימפית. מרכז דניאל לחתירה,
תעלה לגמר? סמואל/מרכז דניאל לחתירה

החותרת הישראלית מורן סמואל פתחה בצורה מוצלחת את היום השני של המשחקים הפראלימפיים, הנערכים בריו, כאשר סיימה היום (שישי) בצהריים במקום השני במקצה של במסגרת שלב המוקדמות לסירת יחיד ב-1,000 מטרים.

סמואל, שזכתה אשתקד באליפות העולם, התחרתה במקצה הראשון מבין שניים וסיימה אותו בזמן של 5:21.36 דקות, תוך שלכל אורך הדרך היא נמצאת בשלישייה המובילה. מי שהקדימה אותה לקו הסיום הייתה מתחרה סינית, שהעפילה ישירות לגמר בזכות ניצחונה, בעוד סמואל תתחרה מחר על אחד מארבעה כרטיסים נוספים לגמר, שייערך ביום ראשון. על פי תוצאות שאר המתחרות, נראה כי היא בהחלט יכולה להתמודד על מדליה כלשהי.

"זו אכזבה, נתתי הכל", אמרה סמואל. "הסינית חדשה בענף, ופרצה היום חזקה מאד. לא צפיתי אותה נכון. אני מתכוונת לנוח היטב עד מחר, ולעשות מה שצריך כדי להעפיל בכל זאת לגמר הגדול ביום ראשון, ולחזור לישראל עם מדליה".

בטניס בכיסאות גלגלים בקטגורית הקוואד (נכות קשה) סיים איתי ארנליב את השתתפותו במשחקי היחידים, לאחר שנוצח בתום משחק צמוד ומרתק על ידי דיוויד וגנר האמריקאי המדורג שני בעולם 6:4 6:4. שרגא ויינברג הוותיק, הפסיד בסיבוב הראשון לדילן אלקות האוסטרלי המדורג ראשון בעולם 2:0.

אדם ברדיצ'בסקי, שהתחרה בקטגורית האופן (נכות קלה יותר) הפסיד 6:1 6:2 לשחקן הטניס היפני סאידה, המדורג שישי בעולם, ובכך סיים את דרכו במשחקים. היום שבת, יתקיים משחק זוגות בשעה 16:00 שעון ריו, בין איתי ארנליב ושרגא ויינברג ובין בני זוג מברזיל.

* נבחרת השליחים המעורבים ב-4X50 חופשי, הכוללת את יצחק ממיסטבלוב, אראל הלוי, ענבל פיזארו ויואב ולינסקי העפילה לגמר לאחר שסיימה שלישית במשחה המוקדמות שלה, ושביעית בסך הכל, בזמן של 3:10.00 דקות.

איתי ארנליב. ספק 500
הודח בסיבוב הראשון. איתי ארלניב/ספק 500

* צמד החותרים ראובן מגנאג'י ויוליה צ'רנוי עלו לשלב ההכרעה בסירה זוגית מעורבת משוט כפול, לאחר שסיימו את מסלול 1,000 המטרים במקום החמישי, בזמן של 4:20:62 דקות. השניים, המדורגים במקום השמיני בעולם, יתמודדו מחר (שבת, 16:10) על הכרטיס הנכסף לגמר.

* שי סיידה שחקן הטניס שולחן הובס בשלוש מערכות מול שינגיואן גואו הסיני 11:4, 11:7, 11:9


* השחיין איאד שלבי פסל במוקדמות 100 מטר גב.

* השחיין אראל הלוי סיים אחרון במשחה שלו במוקדמות 50 מטר חופשי עם זמן של 38.41 שניות.

* השחיינית יוליה גורדיצ'וק סיימה 13 במוקדמות 400 מטר חופשי עם זמן של 5:13.02 דקות, ולא העפילה לגמר.

* שחקן הטניס שולחן דני בוברוב הפסיד 3:0 לרונגרוג' תייניום התאילנדי.

* שחקנית טניס השולחן קרוליין טביב הפסידה לחטאם אבואווד הירדנית 3:0, אבל במשחקה השני ניצחה טביב את מריה פארדס אלבור ממקסיקו 1:3 במערכות עם 5:11, 7:11, 12:10 ו-7:11 והעפילה לרבע הגמר שם היא תפגוש את הסינית ג'י גו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully