וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:3 לפ.ס.ז'. מול מארסיי

26.10.2002 / 19:17

במשחק המוקדם של המחזור ה-12 בליגה הצרפתית, הביסה הקבוצה מפאריס את יריבתה המסורתית ועלתה זמנית למקום הראשון, עם צמד של רונאלדיניו. אתמול: מונאקו - בורדו 2:2

במשחק הטעון שהתקיים הערב בפארק דה פראנס בין פ.ס.ז'. לבין מארסיי, לא היו יותר מדי שאלות לגבי יכולתה של מי טובה יותר. רונאלדיניו, היה למעשה זה שעשה את ההבדל בין שתי הקבוצות, שערב המחזור, התייצבו אחת לצד השניה במקומות 3-4 עם 20 נק' כ"א.

רונאלדיניו עשה 0:1 כבר בדקה ה-16 והגדיל את התוצאה בפנדל שכבבש בדקה ה-38. למחצית השניה, עלתה מארסיי כשהיא נחושה הרבה יותר והמשחק החל להתחמם. כרטיסים אדומים אמנם לא נרשמו, אך ששת הצהובים שכן נשלפו (3 בכל קבוצה), העידו על משחק טעון במיוחד. 9 דקות מהסיום, השלים קארדטי הארגנטיני את התוצאה וקבע 0:3 לפאריס סאן ז'רמן.

במשחק היחיד שנערך אתמול, סיימו בורדו ומונאקו בתיקו 2:2. לודוביק ג'יולי העלה את מונאקו ליתרון בדקה ה-20. כעבור 10 דקות השווה ז'אן-קלוד דרשביל את התוצאה, אולם שבאני נונדה הוריד את האורחים להפסקה ביתרון, בזכות שער שנכבש בדקה ה-45. במחצית השנייה נכבש רק שער בודד מרגלי סאביו ברטוליני הברזילאי שהגיע מריאל מדריד, אשר השווה את התוצאה והעניק נקודה לכל קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully