וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליאן: יוליה גלושקו הובסה ברבע הגמר

המחבט מספר 1 של ישראל בנשים (148 בעולם) ספגה 6:2, 6:0 ממיסה איגוצ'י היפנית, תוך 69 דקות בלבד. נועם אוקון מונה למאמן נבחרת הדייויס

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. GettyImages
לא הייתה בעניינים. גלושקו/GettyImages

לאחר שכשלה בניסיונה להעפיל לאליפות ארצות הברית, הודחה הבוקר (שישי) יוליה גלושקו, הטניסאית מספר 1 של ישראל, ברבע גמר טורניר דליאן, הנערך בסין (פרסים על סך 125 אלף דולר), לאחר שהובסה 6:2, 6:0 מול המדורגת 7 בטורניר ו-119 בעולם, מיסה איגוצ'י היפנית.

גלושקו (148 בעולם), שעברה את שני הסיבובים הקודמים בשלוש מערכות, לא הצליחה להוות יריבה ראויה ליפנית, שסיימה את המשחק תוך 69 דקות בלבד. הישראלית רשמה חמש שגיאות כפולות ולקח רק 23 נקודות מתוך 51 הגשות ראשונות, אחוז נמוך מאוד. היא נשברה חמש פעמים (מתוך 16 נקודות שבירה שהשיגה היפנית) ולא הצליחה לשבור בעצמה כלל.

* נועם אוקון מונה למאמן נבחרת ישראל, לקראת מפגש הדייויס הקרוב, שיתקיים בסוף חודש אוקטובר בארץ (היריבה תיקבע בסוף השבוע הבא, במשחק בין שבדיה והולנד). הרכב הצוות המקצועי לשנת 2017 יקבע לקראת סוף השנה. אוקון מחליף בתפקיד את נועם בר, שהודיע על פרישה לאחרונה. יחד עם הקפטן אייל רן, הוא ינסה להצעיד את הנבחרת לשנה נוספת בבית האירופי/אפריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully