וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביגול: "לא מאוכזב מטיטה, באינטר לא מפסיקים להפתיע אותי לטובה"

זוכה מדליית הזהב סיפר על הרשמים הראשונים שלו מאז שחתם אצל יריבת הפועל באר שבע בליגת האירופית: "יש לי מוטיבציה גדולה להוכיח את עצמי". פרישיץ' בטוח: "יכול להנהיג את אינטר"

חלוץ נבחרת ברזיל גבריאל ברבוסה גביגול. GettyImages
מחכה לבכורה. גביגול/GettyImages

אחד השמות המבטיחים ביותר שהגיעו בקיץ האחרון לליגה האיטלקית הוא גבריאל ברבוסה. גביגול, ששמו נקשר עם ברצלונה, לסטר ומנצ'סטר יונייטד, בחר באינטר. זוכה מדליית הזהב עם נבחרת ברזיל בריו 2016 היה חלק ממסע הרכש המרשים של יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית כאשר מלבדו גם אלוף אירופה הטרי, ז'ואאו מריו, הגיע מספורטינג ליסבון. השניים לא יכללו בסגל של האיטלקים למשחקים באירופה בשל חוקי הפיירפליי של אופ"א, בשורה נעימה עבור האלופה הישראלית שתגיע לסן סירו ביום חמישי הקרוב.

אחרי שתי תוצאות מאכזבות בליגה האיטלקית, אינטר ופרנק דה בור יחפשו ניצחון ראשון אצל פסקארה. לקראת המחזור השלישי כאשר הוא צפוי להיכלל לראשונה בסגל, גביגול סיפר על החוויות הראשונות שלו במדי הנראזורי: "המעבר לאינטר הוא צעד מבורך עבורי. לא ציפתי ליחס המדהים מהאוהדים, הם נותנים לי להרגיש טוב מהרגע הראשון שהגעתי. 200 איש המתינו לי בשדה התעופה, זה מטורף. הספקתי רק להגיע לעיר, אבל אני נרגש ומגיע לאינטר עם הרבה מוטיבציה לניצחונות ותארים".

איבן פרישיץ' שחקן אינטר. AP
המנהיג של דה בור? פרישיץ'/AP

"רציתי לשחק באירופה כבר העונה", הסביר החלוץ: "במיוחד אחרי הזכייה עם הנבחרת במדליית הזהב. אני לא מאוכזב שהמאמן הלאומי בעקבות העובדה שלא זומנתי למשחקים של הנבחרת במוקדמות המונדיאל, אני צריך להוכיח את עצמי. באינטר סומכים עליי, ורוצים שאתאקלם בצורה טובה. לא הייתה לי חופשה אמיתית העונה, אבל במועדון דואגים לי בצורה יוצאת דופן. באינטר לא מפסיקים להפתיע אותי לטובה".

בינתיים, איבן פרישיץ' ניסה להסביר את הפתיחה החלשה של הנראזורי: "אנחנו מאוכזבים, אין ספק לגבי זה. רצינו לפתוח את העונה בצורה אחרת, זה לא מה שציפינו לו אבל המשחק הבא הוא הזדמנות טובה לתקן את הרושם הרע שיצרנו. לא היה פשוט עבור המאמן החדש להכין אותנו לעונה כי הוא הגיע ממש לפני שריקת הפתיחה של העונה. אנחנו חייבים לנצח את פסקארה, אין תירוצים. אני חושב שאני יכול להנהיג את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully