וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: קרולינה פלשיקובה תפגוש בגמר את אנג'ליק קרבר

הצ'כית הדהימה את סרינה וויליאמס עם 2:6, 6:7 (5:7) והתקשתה לעכל את התחושה: "מתרגשת לנצח אלופה כמו סרינה". קרבר גברה 4:6, 3:6 על ווזניאקי והבטיחה את המקום הראשון בדירוג הנשים

הטניסאית קרולינה פלשיקובה. GettyImages
דאבל על האחיות. פלשיקובה/GettyImages

המסע המופלא של קרולניה פלשיקובה נמשך הלילה (בין חמישי לשישי) עם העפלה לגמר אליפות ארצות הברית. הצ'כית, שמדורגת במקום העשירי בעולם, גברה על הראשונה בעולם סרינה וויליאמס . פלשיקובה תפגוש בגמר את אנג'ליק קרבר הגרמניה, זאת בעקבות ניצחון מרשים על קרולין ווזניאקי.

seperator

סרינה וויליאמס (ארה"ב, 1) - קרולינה פלישקובה (צ'כיה, 10) 6:2 7:6 (7:5)

דווקא אחרי שניפצה את שיא הניצחונות בגראנד סלמים ועקפה את רוג'ר פדרר ועם רצון אדיר לזכות בטורניר בפעם השביעית, סרינה נכנעה כאשר אפילו הקהל הביתי לא ממש עזר. הצ'כית התמודדה בצורה מרשימה עם הלחץ ועם 31 טעויות לא מחויבות של סרינה העפילה לגמר בפעם הראשונה. "אני לא מאמינה", אמר פלישקובה המופתעת בסיום: "ידעתי שאני חייבת לשחק את המשחק שלי כדי לנצח, אני מתרגשת לנצח אלופה כמו סרינה. נלחמתי קשה".

סרינה ידעה לפרגן בסיום: "קרולינה שיחקה מצוין היום. לא הצלחתי להוציא מעצמי את מאת האחוזים, והיא הגיעה כדי לנצח היום". בכך השלימה המדורגת עשירית בעולם דאבל על האחיות וויליאמס כאשר זכייה שלה תחלק בצורה שווה את ארבעת טורניר הגראנד סלאם השונים בין ארבע נשים שונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הטניסאית סרינה וויליאמס. GettyImages
איבדה את הפסגה. סרינה/GettyImages

אנג'ליק קרבר (גרמניה, 2) - קרולין ווזניאקי (דנמרק, 74) 4:6, 3:6

החלום של הגרמניה על המקום הראשון בדירוג התגשם והיא הבטיחה את המקום הראשון כאשר המאזן שלה מול הדנית עומד על 5:8. בכך פספסה סרינה את ההזדמנות לעקוף את שטפי גראף ולהפוך לשחקנית בעלת הרצף הארוך ביותר של שבועות במקום הראשון בעולם. סרינה שהתה 186 שבועות במקום הראשון, בדיוק כמו גראף, והיא חולקת איתה את המקום הראשון.

העונה המצוינת של קרבר נמשכת ואחרי שזכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה בתחילת השנה ונעצרה בגמר ווימבלדון, היא תנסה להמשיך את המומנטום בגמר. הדנית סיימה את המשחק עם 26 טעויות לא מחויבות מול 16 של קרבר, שאמרה בסיום: "זה יום גדול, להעפיל לגמר בפעם הראשונה בארצות הברית זה משהו מיוחד. להיות הראשונה בעולם זה דבר בעל משמעות מיוחדת עבורי, זה פשוט נשמע מדהים".

הטניסאית אנג'ליק קרבר. GettyImages
בפסגה. קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully