וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הביסה 1:4 את לסטר, 1:2 דרמטי לארסנל על סאות'המפטון

רוברטו פירמינו כבש צמד וכיכב ברביעייה של האדומים על חשבון האלופה. התותחנים נהנו ממספרת של קוסיילני ופנדל בתוספת הזמן. רביעייה לטוטנהאם, קאמבק מפואר לווטפורד נגד ווסטהאם

לורן קוסיילני, שחקן ארסנל, כובש במספרת. רויטרס
קוסיילני והמספרת/רויטרס

אחרי פגרה לטובת משחקי הנבחרות, הפרמיירליג חזרה היום (שישי) עם משחקי המחזור הרביעי. במוקד עמד הדרבי של מנצ'סטר בו סיטי ניצחה את יונייטד 1:2, אבל גם המגרשים האחרים סיפקו סיפורים, שערים נהדרים ותוצאות חשובות.

seperator

ארסנל - סאות'המפטון 1:2

ניצחון דרמטי לתותחנים, שבמדיהם פתחו לראשונה שני שחקני הרכש שקודראן מוסטפי ולוקאס פרס. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-18, אחרי שדושאן טאדיץ' שלח בעיטה חופשית למשקוף ומשם לגב של פטר צ'ך ולרשת - שער עצמי של השוער. אבל בדקה ה-29 הגיע הרגע של לורן קוסיילני, שאיזן ביום הולדתו ה-31 בבעיטת מספרת ממרכז הרחבה. ארסנל ניסתה להשלים מהפך, אבל הצליחה רק בתוספת הזמן. ז'וזה פונטה הכשיל את אוליבייה ז'ירו בתוספת הזמן וסנטי קאסורלה כבש מהנקודה הלבנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שוער ארסנל, פטר צ'ך, סופג. רויטרס
הכדור ניתז מהמשקוף לגבו של צ'ך ופנימה/רויטרס

סטוק סיטי - טוטנהאם 4:0

טוטנהאם עם ניצחון שני העונה ו-0:4 שני ברציפות בבריטניה סטדיום, סטוק סיטי ממשיכה לרבוץ במקום האחרון בטבלה עם נקודה בודדה. שני בישולים של כריסטיאן אריקסן לשני שערים של סון יונג-מין בדקות 41 ו-56, העלו את האורחת ל-0:2. דלה עלי והארי קיין שבשנה שעברה כבשו צמדים בסטוק, השלימו בדקת 59 ו-70 בהתאמה. לקיין אגב, זה היה שער ליגה 50.

שחקני טוטנהאם, הארי קיין, סון יונג-מין. רויטרס
קיין וסון נהנים בסטוק/רויטרס

ליברפול - לסטר סיטי 1:4

16 שנה חלפו מאז ניצחון החוץ האחרון של השועלים באנפילד, וגם הפעם זה לא קרה. ליברפול חנכה את היציע החדש עם חגיגה על חשבון האלופה, כשרוברטו פירמינו כבש כבר בדקה ה-13 אחרי שהעביר לרגל ימין, היתל ברוברט הות ובעט פנימה. סאדיו מאנה הקפיץ פנימה בדקה ה-31 אחרי בישול של דניאל סטארידג', אבל לסטר לא ויתרה וקיבלה מתנה גדולה מלוקאס לייבה. הברזילאי שוב הוצב כבלם וכשניסה להחזיר כדור לשוער, בישל לג'יימי ורדי שער מצמק בדקה ה-38. למרות זאת, אדם ללאנה דאג למנוע כל סיכוי לשוויון עם שער בדקה ה-57 ופירמינו השלים צמד אישי דקה לפני שריקת הסיום, אחרי שמאנה עבר את קספר שמייכל מרחק 40 מטרים מהשער.

אדם ללאנה שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
ניצחון קל. אדם ללאנה/GettyImages

ווסטהאם - ווטפורד 4:2

מהפך מהולל של ווטפורד בלונדון סטדיום העניק לה ניצחון ראשון העונה. מיקל אנטוניו כבש צמד בדקות 5 ו-33 - השני אחרי בישול וירטואוזי של דימיטרי פאייה בראבונה - אבל הצרעות לא ויתרו והכינו קאמבק גדול. אודיון איגהלו (41) וטרוי דיני (45+2) קבעו 2:2 עד המחצית ואטיין קאפו השלים מהפך (53) עם השער השלישי שלו בארבעה משחקים. חוסה הולבאס השלים את ה-2:4 בדקה ה-63.

משחקים נוספים

בורנמות' - ווסט ברומיץ' 0:1
לבורנמות': קאלום ווילסון (79)

ברנלי - האל סיטי 1:1
לברנלי: סטיבן דפור (72). להאל סיטי: רוברט סנודגראס (90)

מידלסברו - קריסטל פאלאס 2:1
למידלסברו: דניאל אייאלה (38). לקריסטל פאלאס: כריסטיאן בנטקה (16), ווילפרד זאהה (47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully