וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג ניצחה 0:1 את דורטמונד, לברקוזן גברה על המבורג 1:3

נאבי קייטה נתן לעולה החדשה ניצחון יוקרתי על דורטמונד בבכורה המחודשת של גצה.יואל פויאנפלו הפיני נכנס בדקה ה-72 וכבש שלושער לזכות לברקוזן שחזרה מפיגור לניצחון ראשון העונה. מנשנגלדבאך הפסידה בפרייבורג

שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, חאבי מרטינס. AP
בלתי ניתן לעצירה. לבנדובסקי חוגג עם מרטינס/AP

שבועיים אחרי המחזור הראשון, נפתח אמש (שישי) המחזור השני בבונדסליגה כשבאיירן מינכן שמרה על הפסגה עם 0:2 על שאלקה. בשבת, הפסידה בורוסיה דורטמונד במשחק החוץ לר.ב לייפציג. באייר לברקוזן ניצחה 1:3 את המבורג בזכות שלושער של יואל פויאנפלו, בורוסיה מנשנגלדבאך הפסידה 3:1 לפרייבורג ו-וולפסבורג סיימה ב-0:0 ביתי מול פ.צ. קלן.

שחקן שאלקה אריק מקסים צ'ופו-מוטינג מול שחקן באיירן מינכן חאבי מרטינס. רויטרס
בישול מבריק. מרטינס מול צ'ופו-מוטינג/רויטרס

שאלקה - באיירן מינכן 2:0

ה-0:6 המהדהד על ברמן במחזור הפתיחה גרם לכולם לחשוב שהאלופה שוב תדרוס את הליגה, אך הערב היא נתקלה בקשיים רבים, ונאלצה לחכות עד הדקה ה-81 עד שמצאה את הרשת בפעם הראשונה. מרבית העיניים בשריקת הפתיחה הופנו אל עבר הופעות בכורה מסקרנות בשתי הקבוצות: יבגני קונופליאנקה בצד אחד, רנאטו סאנצ'ס בשני. המחצית הראשונה היתה שקולה: האורחת היתה מעט מסוכנת יותר אך לא הצליחה למצוא את המסגרת, ולמעשה, ההזדמנות הגדולה הראשונה היתה שייכת דווקא לריואל בלוז, כשקלאס יאן הונטלאר הפציץ את המשקוף בדקה ה-57.

קרלו אנצ'לוטי הכניס את ארתורו וידאל ודוגלאס קוסטה, שבעט מעל השער בדקה ה-72. שתי דקות לאחר מכן הגיעו הבווארים להזדמנות הטובה במשחק, כשתומאס מולר פספס כדור רוחב של דויד אלאבה, ורוברט לבנדובסקי נותר מול שער ריק אך איכשהו הצליח להחמיץ. הפולני כיפר על כך בדקה ה-81, כשניצל כדור עומק מושלם מחאבי מרטינס, נותר לבד לגמרי מול ראלף פאהרמן, וחגג את שערו השביעי בשלושת המשחקים האחרונים בבאיירן. בתוספת הזמן הוסיף לבנדובסקי בישול, כשמצא את יוזואה קימיש המחליף במתפרצת קטלנית, והכישרון הגדול קבע את תוצאת המשחק, ועל הדרך חגג את שערו הראשון בקבוצה הבוגרת של באיירן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מריו גצה שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בכורה מאכזבת. גצה/רויטרס

ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 0:1

אכזבה גדולה לסגנית האלופה. בורוסיה דורטמונד ספגה הפסד כבר במחזור השני ועוד אחד כואב במיוחד. הקבוצה של תומאס טוכל נוצחה על ידי ר.ב. לייפציג במשחק אותו החרימו מרבית אוהדיה ובבכורה המחודשת של מריו גצה. הצהובים-שחורים, שעברו קיץ סוער במיוחד, עם שלוש נקודות בלבד אחרי שני מחזורים וכבר במרחק של שלוש מבאיירן מינכן והרטה ברלין המוליכות.

השער היחיד במשחק הגיע מאוחר מאוד בדקה ה-89. אוליבר ברק, הרכש הטרי מנוטינגהאם פורסט, העביר כדור רוחב יפה מימין, נאבי קייטה - שנכנס רק בדקה ה-84 - הצליח לפגוש את הכדור ולהכניע את רומן בורקי בדרך ל-0:1 מפתיע לקבוצה ממזרח גרמניה.

נאבי קייטה שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
שער ניצחון גדול. נאבי קייטה חוגג/GettyImages
שחקן באייר לברקוזן, יואל פויאנפלו. GettyImages
מוביל את טבלת הכובשים של הליגה יחד עם לבנדובסקי. פויאנפלו/GettyImages

באייר לברקוזן - המבורג 1:3

איזו דרמה גדולה. אחרי שהפסידה 2:1 במחזור הראשון לבורוסיה מנשנגלדבאך, הצליחה הקבוצה של רוג'ר שמידט להשיג נקודות ראשונות לעונת 2016/17 והפעם ניצחה באותה התוצאה את הדינוזאורים מהצפון. זכרו את השם: יואל פויאנפלו. החלוץ הפיני, שכבש גם במחזור הראשון, נכנס הפעם בדקה ה-72 והפציץ שלושער שסידר לקבוצה שלו מהפך ושלוש נקודות ראשונות. החלוץ בן ה-21 כבר עם ארבעה שערים העונה ומוביל את טבלת הכובשים יחד עם רוברט לבנדובסקי.

דווקא המבורג הייתה הראשונה לכבוש. מיכאל גרגוריטש שלח כדור ארוך, ברנד לנו יצא רע ובובי ווד האמריקאי ניצל את זה כדי לכבוש את השני שלו העונה ולקבוע 0:1 לאורחת. פויאנפלו הצליח לאזן בדקה ה-79 אחרי שקיבל כדור רוחב מיוליאן בראנדט ודחק מול שער ריק פנימה את ה-1:1. בדקה ה-91 כבש הפיני את השני שלו והפעם זה היה הרבה יותר יפה ואחרי בישול של בנימין הנריכס בן ה-19. בדקה ה-94 השלים פויאנפלו שלושער אחרי מסירת רוחב של חאבייר הרננדס, עבר את השומר שלו ובעט חזק לפינה הקרובה ופנימה את ה-1:3.

וולפסבורג - פ.צ. קלן 0:0

אכזבה גדולה לזאבים, שלא הצליחו לרשום ניצחון שני העונה למרות הבכורה של מריו גומז והציפיות הגבוהות מהכובש המחונן הזה. וולפסבורג עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים, כמו גם פ.צ. קלן.

פרייבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3

ההפתעה של המחזור הגיעה מהיער השחור, שם הצליחה העולה החדשה לחזור מפיגור לניצחון ראשון ומרשים מאוד העונה. בורוסיה מנשנגלדבאך, שתשחק השבוע מול מנצ'סטר סיטי בחוץ בליגת האלופות, עם איבוד נקודות ראשון העונה אחרי שניצחה 1:2 את לברקוזן במחזור הפתיחה. תורגן הזאר שוב כבש שער נהדר (35), אבל צמד של מקס פיליפ (54 ו-85) ונילס פיטרסן (88 בפנדל) סידרו לפרייבורג ניצחון ענק.

משחקים נוספים:
אינגולשטאדט - הרטה ברלין 2:0
להרטה: ודאד איבישביץ' (8), יוליאן שיבר (86)

דרמשטאדט - איינטרכט פרנקפורט 0:1
לדרמשטאדט: סנדרו סיריגו (90)

אצטדיון יונתן היימס של דרמשטאדט. GettyImages
דרמשטאדט עם משחק הבכורה באצטדיון עם השם החדש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully