וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלנו: יום ראשון הראשון של העונה מגיע

המחזור הראשון יימשך בסערה עם דאלאס מול הג'איינטס, מיאמי בסיאטל, הג'טס נגד סינסינטי ובסאנדיי נייט, אריזונה מול הפטריוטס החסרים. הגיע הזמן לבלות

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. Scott Eklund, AP
האח הבכיר בליגה. מאנינג/AP, Scott Eklund

ההמתנה הסתיימה, הפוטבול חוזר. יום ראשון הגדול, המחזור הראשון של העונה, הגיע אלינו בשעה טובה ואחרי שחזור הסופרבול, 26 קבוצות נוספות (ועוד ארבע ביום שני) ייכנסו לעניינים. מתחילים.

seperator

20:00:

ג'קסונוויל - גרין ביי

כל הקיץ שמענו על הג'אגוארס המשופרים ועכשיו הגיע הזמן לגלות האם יש אמת בדברים, כאשר כבר בפתיחה מצפה לקבוצה מצפון פלורידה משחק קשה מול הפאקרס. ארון רוג'רס קיבל בחזרה את ג'ורדי נלסון ומסתער על עוד אליפות, לאחר שהתואר חמק ממנו בשנים האחרונות.

בולטימור - בפאלו

הרייבנס סבלו מעונה רוויית פציעות ומקווים להשאיר את הדברים מאחוריהם ולהתחיל מחדש. את העונה הם פותחים מול הפנים המוכרות רקס ריאן, שעבד במועדון במשך כעשור. ריאן צירף בפגרה את אחיו רוב לצוות האימון ובפאלו מקווה שההגנה, שאכזבה אשתקד, תרים את הרמה.

יוסטון - שיקגו

הטקסאנס שמו הרבה מאוד כסף על ברוק אוסווילר, שהפציע במהלך העונה שעברה לרגע כמחליפו של פייטון מאנינג. אם זה יצליח, זה יסתמן כמהלך גדול. אם לא, ההתרסקות תהיה עוצמתית. ג'יי ג'יי וואט החלים מהניתוח וישחק, כאשר המארחת לא רוצה למעוד כבר בפתיחה מול יריבה שנחשבת לבינונית מאוד על הנייר.

פילדלפיה - קליבלנד

שתי קבוצות שביצעו מהפכה בקיץ ייפגשו למשחק פתיחה מסקרן. האיגלס עם הבחירה 2 בדראפט, קרסון וונץ, שזכה בעמדת הפותח, מנסים לשכוח מצ'יפ קלי. הבראונס, פוסט ימי ג'וני מנזל העליזים ועם רוברט גריפין השלישי בהופעת בכורה, חולמים לעקוץ כבר בפתיחת העונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן בולטימור רייבנס ג'ו פלאקו. AP
פלאקו והרייבנס מחפשים התחלה חדשה/AP

אטלנטה - טמפה ביי

שתי היריבות מה-NFC דרום נפגשות כבר במחזור הראשון למשחק שעשויות להיות לו השפעות בהמשך הדרך. מאט ריאן סבל מעוד עונה בינונית ואולי מקבל צ'אנס אחרון להוכיח שהוא ראוי ומנגד, ג'יימיס ווינסטון מתחיל את עונתו השנייה בליגה ואחרי עונת רוקי עם עליות ומורדות, ינסה לגלות יציבות, שיכולה לקחת את שודדי הים קדימה.

טנסי - מינסוטה

ואם כבר מדברים על שחקני שנה שנייה, הרי שגם מרקוס מריוטה, שלמד את הליגה אשתקד, רוצה לעשות השנה את קפיצת המדרגה שלו ולהוציא את הטייטאנס מהקרקעית. מולו תתייצב תחילה קבוצה עם פוטנציאל ענק, אבל כזו שאיבדה את טדי ברידג'ווטר, שסבל מפציעה טראומטית ברגע האחרון של ההכנה. סם ברדפורד ימתין על הספסל, שון היל יפתח בינתיים.

ניו יורק ג'טס - סינסינטי

משחק מצוין במדולנדס. הסילונים חיכו כל הקיץ לחתימה של ריאן פיצפטריק ואחרי שפספסו את הפלייאוף במחזור האחרון של העונה הקודמת בצורה אכזרית, הם רוצים להיות שם הפעם. לבנגאלס יש שאיפות גדולות עוד יותר והם כבר הפכו לחברים קבועים בפלייאוף בשנים האחרונות, אך טרם השיגו שם ניצחון. אולי השנה.

ניו אורלינס - אוקלנד

האם זו עונת הפרידה של דרו בריס מהביג איזי? אולי מהליגה בכלל? בעוד כמה חודשים נגלה. בינתיים, הוא פוגש את הריידרס המסקרנים, שמקווים לנצל את היחלשות ה-NFC מערב ולהפתיע העונה. דרק קאר, שהראה ניצוצות עד היום, ישמח להפוך לכוכב אמיתי העונה ויש לו את הכלים ההתקפיים לעשות זאת.

קנזס סיטי - סן דייגו

הקבוצה הכי חמה של סיום העונה שעברה חוזרת. אנדי ריד והצ'יפס פתחו נורא את 2015 וחייבים להימנע מגורל דומה הפעם, כאשר לפחות בפתיחה נראה שהם קיבלו משחק שהם יכולים לנצח, מול היריבה ל-AFC מערב, שמסתמנת כלא מרשימה במיוחד, לפחות על הנייר. מצד שני, פיליפ ריוורס, שועל קרבות ותיק, תמיד יכול לספק משחק לפנתאון.

מרקוס מריוטה טנסי טייטאנס. AP
מתחיל עונה שנייה. מריוטה/AP

23:05-23:25

סיאטל - מיאמי

אחרי שנתיים רצופות, הסיהוקס לא העפילו לסופרבול בעונה שעברה ומאוד רוצים לחזור לשם. ההגנה עדיין עוצמתית במיוחד, ראסל ווילסון יקווה לשחזר את הכושר המדהים מהחצי השני של העונה שעברה וסיאטל צריכה להיזהר שלא להיכנס לבור, כמו שקרה לה בפתיחת 2015. הדולפינס יציגו בהרכב גם את לארמי טאנסיל, הרוקי המדובר וגם את אריאן פוסטר, שהצטרף בפגרה.

אינדיאנפוליס - דטרויט

הקולטס אכזבו בענק בעונה החולפת, לא מעט בגלל פציעה טורדנית של אנדרו לאק. אחרי התקדמות הדרגתית, אינדי הלכה צעד לאחור וכעת תנסה לעשות שניים לפנים. היא זכתה להגרלה נוחה יחסית בפתיחה, מול הקבוצה שאיבדה בפגרה את קלווין ג'ונסון, שפרש. הליונס להטו בחצי השני של העונה שעברה עם מאזן 1:7, אבל לא יהיה להם קל לייצר יארדים בלי "מגהטרון".

דאלאס - ניו יורק ג'איינטס

אחד ממוקדי מחזור הפתיחה. טוני רומו פצוע ודאק פרסקוט, הרוקי המפתיע, השתלט על התפקיד בהיעדרו וכבר במשחקו הראשון יתמודד מול היריבה הגדולה מה-NFC מזרח. הענקים, אחרי כמה שנות דשדוש, מקבלים בחזרה את ויקטור קרוז ומאמינים שזו השנה בה יוכלו להסתער מחדש על הפלייאוף. יהיה לוהט בג'רילנד בערב הפתיחה.

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. R Brent Smith, AP
התגבר על הפציעות? לאק/AP, R Brent Smith

אריזונה - ניו אינגלנד (בין ראשון לשני, 3:30)

במקור, המשחק הזה אמור היה להיות סאנדיי נייט ענק. אלא שההשעייה של טום בריידי קצת הוציאה את העוקץ מהמפגש בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה בעונה שעברה וקשה לראות איך ג'ימי גארופולו יסתדר עם ההגנה המצוינת של הקרדינלס, שתכלול את אקס ניו אינגלנד, צ'נדלר ג'ונס, שעבר למדבר בפגרה בטרייד משמעותי. קרסון פאלמר נשאר עם טעם רע מעונה מצוינת ב-2015, בעקבות הופעת פלייאוף שערורייתית. זו הזדמנות פז עבורו לתקן.

וושינגטון - פיטסבורג (בין שני לשלישי, 2:10)

כמיטב המסורת, שני משחקי מאנדיי נייט פותחים את העונה והראשון מביניהם יציג את ג'וש נורמן במדי קבוצתו החדשה מהבירה ואת קירק קאזינס, שיקווה להתמודד כמו שצריך מול הסטילרס המאיימים. פיטסבורג צפויה להיות אחת ההתקפות המהנות ביותר ב-NFL העונה, עם הטריו שכולל את בן רות'לסברגר, אנטוניו בראון וליביון בל, שמושעה מהמשחק הזה.

סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס (בין שני לשלישי, 5:20)

לוס אנג'לס. קצת משונה לכתוב את זה. אחרי שני עשורים, לעיר המלאכים שוב יש קבוצה, עם החזרה של הראמס, שנטשו את סנט לואיס. הקבוצה של ג'ף פישר ממש לא נראית מאיימת והבחירה 1 בדראפט, ג'ארד גוף, נדחק לסוף הרשימה מבין שלושת הקוורטרבקים. מי שיפתח הוא קייס קינום החלש, שיפגוש עוד קבוצה עליה דיברו רבות בפגרה, הניינרס, שצריכים להשאיר בצד את פרשת קולין קפרניק ולהתמקד בעיקר. בליין גאברט הוא הפותח בסן פרנסיסקו, מה שמבטיח לנו אחלה מאנדיי נייט...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully