וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאח: "מכבי חיפה זה כמו ביצת קינדר, אי אפשר לדעת מה ייצא"

8.9.2016 / 16:40

בלם בני סכנין תקף את האקסית, אותה עזב לפני ארבע שנים, בתכנית "הפרלמנט הצפוני": "אישית יש להם קבוצה מדהימה, אבל קבוצתית הם בבעיה. אין שמחה בחדר ההלבשה". הירוקים השיבו אש. במועדון מרוצים מהישארות ז'אורז'יניו

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

ביום שאחרי תום מועד ההעברות, בבני סכנין מרוצים מאי מכירתו של ז'אורז'יניו. בצוות המקצועי הבהירו לאורך כל התקופה האחרונה כי הם מעדיפים את השארתו של הברזילאי על כל עסקה אחרת ובסופו של דבר, הוא אכן נותר במועדון.

בקבוצה משוכנעים שעידן שמש וניר לקס יתרמו רבות, כאשר הראשון יכול לשחק גם בעמדת החלוץ וגם כשחקן כנף. בסכנין מחכים לכך שהבלם ג'ייסון גורסקי יעביר לידיהם את כל המסמכים הדרושים לתהליך האזרוח שלו. אם הוא לא יעשה זאת בשבועיים הקרובים, בקבוצה יחליטו האם לוותר עליו או לרשום אותו כזר, בעוד במקביל, נמשכים החיפושים אחר זרים שאינם תחת חוזה ויכולים להגיע. אם יימצא אחד כזה בשבועות הקרובים, שירצה את הצוות המקצועי, הוא יוחתם.

עוד בנושא:

ז'אורז'יניו: "עצוב לי מאוד. יכולתי לקדם את הקריירה במכבי חיפה"

שחקן בני סכנין סארי פלאח. ברני ארדוב
לא מרוצה מהתפתחות הקריירה. פלאח/ברני ארדוב

שחקן רכש אחר שהגיע העונה הוא סארי פלאח, שעד כה משביע מאוד את רצונם של אנשי סכנין. פלאח התראיין אתמול לתוכנית האינטרנטית "הפרלמנט הצפוני", בהנחייתם של שחקן העבר אסי אברהמי וזיו אמויאל ודיבר על ימיו במכבי חיפה, אותה עזב לפני ארבע שנים: "אתה מגיע לאימון ויש לך את התנאים הכי טובים בעולם, אבל משהו לא שמח שם. מכבי חיפה זה כמו ביצת קינדר, אתה לא יודע מה ייצא משם".

על ז'אורז'יניו אמר הבלם: "לא בטוח שהוא יכול היה לעזור לחיפה, כי הבעיה שם היא הביחד. אם בוחנים כל שחקן אישית, יש להם קבוצה מדהימה, אבל קבוצתית הם בבעיה. אין שמחה בחדר ההלבשה. ז'אורז'יניו ואני חברים טובים. הוא רצה מאוד לעבור, אבל אין לו את המנטליות הישראלית, שאם אתה רוצה לעבור לקבוצה אחרת וזה לא מצליח, יורד לך מצב הרוח. הוא מקצוען אמיתי וזה מדהים לראות". על הקריירה שלו אמר פלאח: "אני מאוכזב מאיך שהקריירה התנהלה. ציפיתי להגיע הרבה יותר רחוק, אבל הרבה דברים קרו בדרך והיו גם פציעות ושיקולים לא נכונים שלקחתי, אבל זה הכדורגל ואני עדיין צעיר יחסית".

בחיפה הגיבו: "כבר ארבע שנים שסארי פלאח לא שחקן אצלנו ואנחנו שמחים שהיום חדר ההלבשה הרבה יותר שמח ובריא מאשר היה בתקופה בה פלאח שיחק פה".

  • עוד באותו נושא:
  • סארי פלאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully