וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אורז'יניו: "עצוב לי מאוד. יכולתי לקדם את הקריירה במכבי חיפה"

7.9.2016 / 20:58

"לא כועס על סכנין", "מכבי חיפה זה מועדון גדול", "אמשיך לתת מאה אחוזים, אני מקצוען". רגע אחרי שחלון ההעברות בישראל ננעל וההישארות בבני סכנין, ז'אורז'יניו בראיון בלעדי לוואלה! ספורט

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

אחד הסיפורים המעניינים ביותר של חלון ההעברות בקיץ 2016 היה ללא ספק המשא ומתן בין בני סכנין ומכבי חיפה לגבי ז'אורז'יניו. הקשר הביע לאורך כל התקופה את רצונו לשחק בשורות הירוקים ולעזוב את סכנין, אך אחרי ששני הצדדים לא הגיעו להבנות הברזילאי יישאר בקבוצה מהמגזר לפחות עד חודש ינואר כאשר חוזהו פג בקיץ הבא.

כזכור, בסכנין דרשו את איסמעיל ריאן כחלק מההעברה למכבי חיפה בנוסף למיליון שקלים. הדרישה של הקבוצה מהמגזר לקבל גם את ריאן בשילוב עם פערים נוספים מנעה מהעסקה לצאת אל הפועל והותיר את הקשר המאוכזב בקבוצה מהמגזר.

אחרי שהמגעים בין מכבי חיפה לסכנין פוצצו וחלון ההעברות בכדורגל הישראלי ננעל, ז'אורז'יניו מספר הערב (רביעי) בראיון בלעדי לוואלה! ספורט על התחושות, ההתאקלמות בכדורגל הישראלי, הקריירה בברזיל והמשך דרכו בקבוצה של יוסי אבוקסיס.

עוד בנושא:
ז'אורז'יניו לא יצטרף למכבי חיפה בחלון הנוכחי
סיכום היום האחרון בחלון ההעברות הישראלי

שחקן בני סכנין, ז'אורז'יניו. יוסי ציפקיס
הקשר המחוזר של הקיץ. ז'אורז'יניו/יוסי ציפקיס

"אני עצוב מאוד אחרי שגיליתי שהמעבר שלי למכבי חיפה לא יצא לדרך", סיפר ז'אורז'יניו והסביר: "אני עצוב, זה ברור. מכבי חיפה הוא מועדון גדול בו יכולתי לקדם את הקריירה שלי בצורה משמעותית".

האם אתה כועס על בני סכנין בגלל שהמעבר לא יצא אל הפועל?

"אני לא כועס. בסכנין רצו לדאוג לדברים טובים עבור המועדון שלהם ואני מבין אותם. לא ארד בכושר שלי או אעשה פרצופים. אמשיך לתת מאה אחוז מהיכולת שלי בכל משחק ואשאר מקצוען. אני מאוכזב, אבל אוהב את בני סכנין ומקווה שאנחנו נעשה ביחד עונה טובה".

האם העובדה שהמעבר למכבי חיפה לא יצא אל הפועל ישפיע עליו לקראת ההמשך?

"אף אחד לא דיבר איתי על הארכת חוזה. אני אעבוד קשה וחזק, בינואר נראה מה יקרה בעתיד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין חוגג. אדריאן הרבשטיין
שיחק עם קוטיניו. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

הברזילאי, שהגיע מהליגות המקומיות בארץ הסמבה והפך לאחד הכוכבים בליגת העל, הזים את הטענות לפיהן שיחק רק בליגות קטנות לפני ההגעה לישראל.

"אני שומע כל הזמן שאנשים אומרים שבאתי מליגות מקומיות, אבל גם שיחקתי במועדונים גדולים כמו קריסיומה, גווארני ופלמאיירס. אני ופליפה קוטיניו מליברפול שיחקנו ביחד בנבחרת ברזיל עד גיל 20, לא הייתי רק שחקן של ליגות מקומיות".

לסיכום, מה השינוי שהתחולל אצלו מאז שהגיע לליגת העל?

"שהגעתי לליגת העל הכנסתי לעצמי לראש שאני צריך לעבוד קשה יותר. לעבוד כמו שלא עבדתי מעולם, ורק בגלל זה אני מצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully