וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ייסון וויליאמס חתם לעונה אחת

8.9.2016 / 12:40

הפורוורד האמריקאי (32, 1.98) ששיחק בשנת 2008 במכבי תל אביב ועבר גם בבני השרון ועירוני נהריה, מצטרף לקבוצה המסקרנת מהלאומית. יניב בורגר: "שמח שהשחקן שהכי רצינו יהיה איתנו"

שחקן בני השרון/הרצליה ג'ייסון וויליאמס. ברני ארדוב
חוזר לארץ. ג'ייסון וויליאמס/ברני ארדוב

הפועל באר שבע מהליגה הלאומית הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'ייסון וויליאמס, ששיחק בעבר בבני השרון, מכבי תל אביב ועירוני נהריה. לאחר שהחתימה בשבוע שעבר את ג'ף אלן, הגעתו של וויליאמס מציבה את באר שבע כאחת הקבוצות המסקרנות בליגה הלאומית, כשמלבד השניים חתומים במועדון גם טמיר אריאלי, אוהד כהן והמתאזרחים אנתוני פישר וג'ורדן לואיס.

"חיפשנו הרבה זמן שחקן מנוסה, שקול דעת ששם את הקבוצה מעל להכל, ג'יסון היה המועמד המוביל שלנו ואני שמח שבסופו של דבר השחקן שהכי רצינו יהיה איתנו", אמר המאמן יניב בורגר בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה, "מכאן אני קורא לכל אוהדי הספורט בעיר הזו: תגיעו לקונכייה, תמלאו אותה ותנו לנו את הרוח הגבית שאנחנו כל כך נצטרך".

וויליאמס (32, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס אל פאסו משנת 2006 שהגיע לבני השרון כתחנה הראשונה שלו בקריירה. אחרי שפרץ בצורה משמעותית בקבוצה מהשרון עבר ביחד עם המאמן אפי בירנבוים למכבי תל אביב, אך במהלך העונה הועזב לעירוני נהריה.אחרי שנתיים באיטליה חזר לישראל כשחתם בעונת 2011/12 בבני השרון, ומשם המשיך לליגה הראשונה בארגנטינה ובקדנה. בעונה שעבררה חתם בוישי מהליגה השנייה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully