וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר אליפות ארה"ב: סרינה מחפשת זכייה שביעית, החלום של ווזניאקי ייעצר?

אחרי הקרב מול האלפ, המדורגת ראשונה בעולם תפגוש הלילה בחצי הגמר את פלישקובה, שתנסה לרשום דאבל על האחיות לבית וויליאמס. קרבר, שמחזיקה במאזן נהדר מול הדנית, תיאבק על הכרטיס השני לגמר

אחרי שתמונת רבע גמר אליפות ארצות הברית הושלמה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם ההופעה הנהדרת של קיי נישוקרי היפני מול אנדי מארי, חצי הגמר של טורניר הנשים יתקיים הלילה כאשר המדורגת ראשונה, סרינה וויליאמס, תפגוש את קרולינה פלישקובה. על הכרטיס השני לגמר יאבקו קרולין ווזניאקי ואנג'ליק קרבר.

seperator
הטניסאית סרינה וויליאמס. GettyImages
מפגש שני מול פלשיקובה. סרינה/GettyImages

סרינה וויליאמס (ארה"ב, 1) - קרולינה פלישקובה (צ'כיה, 10)

אחרי שעברה בסיבוב הקודם את שיא הניצחונות בגראנד סלאמים, שהיה שייך לרוג'ר פדרר, סרינה מחפשת זכייה שביעית בטורניר הביתי, במיוחד אחרי הקרב המותח מול סימונה האלפ. המדורגת ראשונה בעולם פגשה את המדורגת עשירית בעולם ב-2014 בסטנפורד כאשר סרינה שייטה עם 5:7 ו-2:6. הצ'כית, שכבר עברה את ונוס וויליאמס בשמינית הגמר, צלחה את המפגש מול אנה קוניוך ברבע הגמר ואחרי שישה תארי WTA היא תנסה לרשום דאבל על האחיות מבית וויליאמס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טניסאית גרמנייה אנג'ליק קרבר. AP
המאזן לטובתה. קרבר/AP

אנג'ליק קרבר (גרמניה, 2) - קרולין ווזניאקי (דנמרק, 74)

הגרמניה עדיין חולמת על המקום הראשון בדירוג העולמי. קרבר העפילה לראשונה לחצי הגמר אחרי חמש שנים אחרי המפגש מול רוברטה וינצ'י. מולה ניצבת הדנית שנהנת מתחייה מחודשת ואחרי שטיילה מול אנסטסיה סבסטובה היא תנסה לרשום הופעה שלישית בגמר אחרי 2009 ו-2014. המאזן עומד על 5:7 לטובתה של קרבר, שניצחה גם את המפגש האחרון ב-2015 בבייג'ינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully