וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי תרשום: המגנים השמאליים שמכבי תל אביב עדיין יכולה להחתים

הצהובים לא הצליחו לעבות את הסגל לפני סגירת חלון ההעברות, אבל עדיין יכולים לצרף שחקן חופשי. האיטלקי שיכול לשחק כבלם, הדרום קוריאני ששיחק באנגליה, אקס מנצ'סטר יונייטד ועוד

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

מכבי תל אביב לא הצליחה לרכוש מהכוכב האדום בלגרד את מיכאילו ריסטיץ' לפני שחלון ההעברות נסגר ובכך נותרה ללא רכש בעמדת המגן השמאלי. בסגל של הצהובים נותרו עומרי בן הרוש ואבי ריקן, אבל הם עדיין יוכלו לעבות את הסגל בשחקן חופשי. אספנו כמה מהבולטים בעמדה הזו והגענו למסקנה מרכזית: אין מציאות גדולות בשוק.

ג'ורדי קרויף ג'נרל מנג'ר מכבי תל אביב. קובי אליהו
עוד לא מאוחר. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

ג'ובאני מארקזה

האופציה הכי אטרקטיבית מבחינת מכבי תל אביב. לאיטלקי בן ה-31 יש כמעט את כל מה שהצהובים מחפשים. הוא משחק גם כבלם וגם כמגן שמאלי, הוא ערך הכנה מלאה לעונה (שוחרר מגנואה לפני פחות משבועיים) וברזומה שלו 139 הופעות בסרייה A - כולל 8 דקות ב-1:3 על קרוטונה העונה. המינוסים: בשנתיים האחרונות הוא לא היה שחקן הרכב ובנוסף סביר להניח שהוא כבר מנהל מו"מ עם קבוצות נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ג'יובאני מארקזה. GettyImages
ג'יובאני מארקזה/GettyImages

חואן ורגאס

מכבי תל אביב כבר הוזכרה רבות בהקשר של הפרואני בן ה-32, ייתכן מאוד שאף החלה לשוחח עם נציגיו. להגיד שוורגאס היה פעם אחד מהמגנים השמאליים הטובים בעולם לא יהיה הגזמה. ברצלונה וריאל מדריד פלירטטו, פיורנטינה קנתה ב-12 מיליון יורו, אבל זה היה פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

קווין קונסטנט

הגינאי/צרפתי בן ה-29 צבר 105 הופעות בסריה A האיטלקית, בין היתר במילאן הגדולה. לאורך הקריירה שולמו עליו למעלה מ-18 מיליון יורו והרזומה מבטיח. הבעיה: הפעם האחרונה שהוא שיחק 90 דקות הייתה ב-24 באפריל, בתבוסה של בולוניה 6:0 לנאפולי. לא בטוח שקורות החיים המרשימים מחפים על כמעט חמישה חודשים ללא משחק מלא ויכולת לא גבוהה בשנתיים האחרונות.

קווין קונסטנט. GettyImages
קווין קונסטנט/GettyImages

קירן ריצ'רדסון

8 הופעות בנבחרת אנגליה, 264 הופעות בפרמיירליג האנגלית, מנצ'סטר יונייטד, סנדרלנד, אסטון וילה. אם האנגלי בן ה-32 ינחת בישראל, הוא בהחלט יהיה אחד מהשמות המסקרנים ביותר שהיו פה. אלא שגם כאן מדובר בשחקן ששיאו הרחק מאחוריו, שמיעט לשחק בעונה שעברה. עם שתי הקבוצות האחרונות שלו אגב, ריצ'רדסון ירד ליגה (פולהאם ואסטון וילה), במכבי תל אביב זה לא יקרה לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

יון סוק-יונג

דרום קוריאני ששיחק בשלוש שנים וחצי האחרונות באנגליה. 23 הופעות בפרמיירליג (במדי ק.פ.ר), 22 בצ'מפיונשיפ ומדליית ארד אולימפית עם דרום קוריאה ב-2012. ההתאקלמות בכדורגל האנגלי הייתה איטית מאוד ובעונה הראשונה שלו הוא בקושי שיחק, איך זה יראה בקרית שלום?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

דנילו סוארס

על הנייר מדובר בשחקן מאוד מסקרן, כזה שתואם את הפרופיל של מה שאולי מחפשים במכבי תל אביב. ברזילאי בן 24 שנחת באירופה כבר בגיל 18 (שיחק באוסטריה וגרמניה), מגן התקפי שאוהב לסייע לחלק הקדמי ומספק איום קבוע. אבל הגיליון הרפואי קצת מדאיג. פציעות רבות מדי יחסית לגיל ובעונה שעברה שותף במשחק אחד בלבד במדי אינגולשטאדט מהבונדסליגה. אומרים שגם היום הוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

קונסטנט ג'אקפה

מגן בן 29 מחוף השנהב, שמאז 2008 שיחק בבאייר לברקוזן, האנובר ואיינטרכט פרנקפורט. במכבי תל אביב אמורים להכיר אותו היטב, הרי הוא שיחק 86 דקות בהפסד של פרנקפורט 4:2 בבלומפילד לפני שלוש שנים. על פניו נראה כמו אופציה לא רעה, אבל גם לא כמו רכש מרשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

דניאל פראניץ'

הקרואטי בן ה-34 ששיחק בשלוש השנים האחרונות בפנאתינייקוס, כבר בדמדומי הקריירה. הוא התאושש לא מזמן מפציעה בברך, עורך אימונים אישיים במולדתו כדי לחזור לכושר, ושמו מקושר בחתימה בליגה המקומית. פראניץ' שיחק פעם בבאיירן מינכן וספורטינג ליסבון ולבש את מדי נבחרת קרואטיה בטורנירים גדולים. הוא יכול למלא כמעט כל עמדה במגרש והוא גם מדבר הולנדית (כמו קרויף וארבלדזה) אחרי ארבע שנים בהירנביין. הכל טוב ויפה, חוץ מהעובדה ששיאו הרחק מאחוריו.

דניאל פראניץ'. GettyImages
דניאל פראניץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully