וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולטון אייברסון במכבי תל אביב, ההודעה הרשמית בקרוב

8.9.2016 / 9:20

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הסנטר האמריקאי (27, 2.13 מטר) סגר אחרי שהצהובים האיצו את המגעים עמו בשיחות ליליות וההודעה על צירופו צפויה בשעות הקרובות. ירוויח כחצי מיליון דולר בעונה

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

עוד חיזוק למכבי תל אביב: קולטון אייברסון, הסנטר האמריקאי ששיחק בעונה החולפת בקרשיאקה, מצטרף לקבוצה של ארז אדלשטיין. אייברסון (27, 2.13 מטר) סגר את תנאיו אחרי שהלילה התקיימו שיחות נוספות בין הצהובים לבין נציגו של השחקן, עימם נותרו רק עוד כמה פרטים אחרונים, וההכרזה הרשמית על צירופו צפויה בשעות הקרובות.

מכבי תל אביב פנתה לנציגו של השחקן לפני כמה ימים וגם התקשורת הטורקית מיהרה לדווח על כך. קרשיאקה נמצאת בקשיים כלכליים ושחרור של הסנטר יכול לעזור לה מכיוון שהוא חתום על החוזה היקר בקבוצה ואמור להשתכר כחצי מיליון דולר בעונה הקרובה. אייברסון לא יצא למחנה האימון של קרשיאקה באיזמיר - דבר נוסף שהצביע על כך שהוא בדרכו אל מחוץ למועדון שבו שיחק גם בעונה שעברה.

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של אייברסון

קולטון אייברסון כדורסל אמריקאי. GettyImages
יגיע כשחקן משלים. אייברסון/GettyImages

אייברסון נחת באירופה לפני שלוש שנים ואינו נחשב לכוכב על, אלא לשחקן משלים - בדומה לתפקיד שייועד לו במידה שישחק במכבי תל אביב. בעונת 2013/14 העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות ו-5.5 ריבאונדים במדי בשיקטאש ביורוקאפ. לפני שנתיים רשם 7 ו-6 בהתאמה עם ויטוריה ביורוליג, ובעונה החולפת התייצב על 9.9 נקודות במדי קרשיאקה ביורוליג וגם ביורוקאפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully