וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים הפראלימפיים יצאו לדרך עם טקס הפתיחה במרקאנה

קרוב ל-4,500 ספורטאים בעלי מוגבלויות ישתתפו במשחקים האולימפיים שייצאו לדרך היום. את המשלחת הישראלית ייצגו 33 ספורטאים. הטניסאי שרגא ויינברג נשא את הדגל במשלחת הישראלית

ריו המשחקים הפראלימפיים. GettyImages
טקס הפתיחה בעיצומו/GettyImages

קרוב ל-4,500 ספורטאים בעלי מוגבלויות מרחבי העולם השתתפו הלילה (בין רביעי לחמישי) בטקס הפתיחה של המשחקים הפראלימפיים שנערך באצטדיון המראקנה. את המשלחת הישראלית ייצגו 33 ספורטאים ב-11 ענפי ספורט שונים כמו בוצ'יה, חתירה, אופני יד, מרתון, טניס, טניס שולחן, כדורשער, קליעה, שחייה, שייט וקיאקים. הטניסאי שרגא ויינברג, שזכה במדליית ארד בזוגות בבייג'ין והארד בלונדון, נשא את דגל ישראל במשלחת.

ריו המשחקים הפראלימפיים. GettyImages
בקצב הסמבה/GettyImages

כאמור, בריו ישתתפו מעל 4,300 אתלטים מ-159 מדינות, כולל שני פליטים שיתחרו כקבוצה עצמאית ויבחנו את היכולת שלהם. במונחים של כמות המשתתפים, מדובר בטורניר הגדול ביותר עד עתה. הטקס עצמו היה מרהיב ואחרי הנאומים עלו לבמה הרקדנים שהציגו בקטע שלהם את חמשת החושים. לאחר הריקוד הוצג בטקס רובוט תעשייתית כשלצידו הגולשת הפאראלימפית אמי פורדי. מרכז האצטדיון, שמשמש בדרך כלל במה למיטב שחקני הכדורגל, הפך לאוקיינוס ומיד לאחר מכן לחוף הים לקול תשואות הקהל המקומי במרקאנה.

המשלחת הישראלית תפתח את השתתפותה במשחקים עם השחיין יואב ולינסקי שיתחרה ב-100 מטרים גב. ורוניקה ג'ירנקו תתחרה ב-100 מטר חופשי וענבל פיזארו ב-200 מטר חופשי. עוד בהמשך היום: חגית בריל תתחרה בטניס שולחן, נבחרת הנשים בכדורשער תתמודד מול יפן ושי סיידה יפגוש את אבדוללה אוצטורק הטורקי גם כן בטניס שולחן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המשלחת הישראלית אולימפיאדת ריו פאראלימפי. רויטרס
המשלחת הישראלית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully