וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כשסטפן קרי הושפל מול טייוואני בן 17

כוכב גולדן סטייט ניסה לקלוע שלשה מנצחת במשחק ראווה, ונתקל ביריב מפתיע. וגם: אשתו של רפאלוב נקנסת, הרוצח השכיר של פבלו אסקובר שלח מסר ללואיס סוארס, והסיפור האמיתי מאחורי הצעת הנישואים של בולט

צילום מסך

13:00: המתנקש של פבלו אסקובר שולח ד"ש לסוארס

חיירו "פופאי" ולאסקס, מי שידוע לשמצה בתור האיש למשימות מיוחדות של ברון הסמים פבלו אסקובר, ועל פי דיווחים אחראי לרציחתם של 300 אנשים והורה על רציחתם של רבים נוספים, העלה הודעה בטוויטר ושלח מסר לשחקני נבחרת אורוגוואי. "אני רוצה לברך את שחקני אורוגוואי, ובראשם האלופים לואיס סוארס ואדינסון קבאני, קבלו את האהבה שלי והערכתי, אתם הכוח של העם, מכאן ממדיין אני מחבק אתכם".

12:00: בנות, בולט עדיין רווק

אתמול דווח ברחבי העולם שהאלוף האולימפי יוסאיין בולט הציע נישואים לאשתו, וזאת בעקבות תמונה מהסנאפצ'אט שלו עם בת זוגו שבה נכתב "היא אמרה כן!", על הצעת נישואים לכאורה. עם זאת, סוכנו של בולט, ריקי סימס, אמר שהתמונה היא אמיתית, אבל מישהו הוסיף את הכיתוב של קייסי בת זוגו, ושהוא לא באמת הציע.

יוסאין בולט. מתוך סנאפצ'אט, צילום מסך
מישהו עבד עלינו. קייסי/צילום מסך, מתוך סנאפצ'אט

11:00: אשתו של רפאלוב נהגה בלי רישיון ונקנסה

אשתו של ליאור רפאלוב נקנסה על עבירות תנועה בבלגיה, לאחר שנהגה במרצדס של בעלה קשר קלאב ברוז', וכל זאת ללא רישיון שתקף בבלגיה. "היא הייתה בהיריון מתקדם, ובעלה היה בטורקיה", הסביר עורך הדין. היא נקנסה ב-1,200 יורו.

רפאלוב עם החברה שלו. nieuwsblad.be, צילום מסך
1,200 יורו. גברת רפאלוב/צילום מסך, nieuwsblad.be

9:25: סטפן קרי אוכל גג לפרצוף

חודשיים אחרי משחק 7 בגמר ה-NBA, סטפן קרי עדיין מקרטע... כך זה נראה במשחק ראווה בטייוואן, כשה-MVP של ה-NBA קיבל חסימה מילד בן 17. הקהל השתולל, וקרי שמר על קור רוח, ואחר כך הגיבור החוסם זכה בתואר איש המשחק, מה שהעניק לו הזמנה מיוחדת למחנה הקיץ של קרי בארה"ב. בקרוב הנקמה.

9:00: גם ספג גול, וגם ספג מכה באשכים - איזה גליץ' אומלל

8:00: ריצ'רד ג'פרסון חשף את טבעת האליפות של קליבלנד

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully