וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטה על שלישית BBC: "מקווה שזידאן יעשה רוטציה בריאל"

למרות התחרות הקשה על מקום בהרכב, אלבארו מוראטה לא מתחרט שחזר לריאל מדריד ("היא החלום שלי"), מספר מה למד ביובנטוס שיעזור לו להצליח גם בברנבאו, ועל הטיפ ממוריינטס

one

חלוץ נבחרת ספרד אלבארו מוראטה טוען שהוא מתכוון להיאבק על מקום בהרכב ריאל מדריד. מוראטה כבר עזב את מדריד בעבר כי לא קיבל מספיק הזדמנויות, והשנה חזר לקבוצת נעוריו אחרי קדנציה מוצלחת ביובנטוס, אבל צפוי להיתקל בתחרות קשה, מול כוכבים כמו בנזמה, רונאלדו ובייל.

חלוץ ריאל מדריד אלברו מוראטה. GettyImages
"בשנתיים שלי ביובנטוס למדתי הרבה מאוד על מה שאסור היה לי לעשות במדריד: לעלות עצבני לדשא". מוראטה/GettyImages

"זה לא באמת משנה אם בנזמה ישחק בשבת", אמר מוראטה, שכבר כבש שער חשוב במדי הבלאנקוס ב-1:2 מול סלטה ויגו, "חשוב שיהיה סבלנות ואמביציה. אם אני לא פותח בהרכב, אצטרך לעשות את מה שעשיתי עם ספרד מול ליכטנשטיין - לעלות מהספסל ולכבוש.

"בשנתיים שלי ביובנטוס למדתי הרבה מאוד על מה שאסור היה לי לעשות במדריד: לעלות עצבני לדשא, כדי להוכיח שאני צריך לקבל עוד דקות. אבל מאז שקיבלתי את ההזדמנויות הראשונות שלי בריאל, התפתחתי מאוד. מוריינטס, שהוא האליל שלי, היה זה שאמר לי שאני צריך לעזוב ואר אחרי זה לחזור. הקשבתי לו, וגם עשיתי את זה.

"זה די ברור שאם הייתי הולך לקבוצה אחרת, הייתי משחק יותר, אבל ריאל מדריד היא החלום שלי, ואני רוצה לנסות להגשים את זה. אין לי שום שאיפה אחרת".

מוראטה נשאל על התחרות עם BBC, בייל-בנזמה-רונאלדו, ואמר: "הם שלושה מהשחקנים הטובים בעולם, אבל אני תמיד אלחם כדי לשחק, ואתן את כולי כדי להקשות על המאמן. אני מקווה שזידאן יעשה רוטציות, כי זה יעשה טוב לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully