וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-MMA מגיע לישראל בנובמבר: קורשקוב, לימה ונועד להט בזירה בתל אביב

בשורה משמחת לחובבי הענף: אלוף העולם במשקל בינוני-קל אנדריי קורשקוב יתמודד מול דאגלס לימה בקרב המרכזי, נועד להט הישראלי יילחם בקרב הבכורה בבלאטור MMA נגד סקוט קליב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה מרגשת לחובבי ה-MMA בישראל: ב-10 בנובמבר ייערך בהיכל יד אליהו בתל אביב אירוע MMA. באירוע המרכזי אלוף בלאטור MMA במשקל בינוני-קל, אנדריי קורשקוב מרוסיה (1:19), ינסה להגן בפעם השנייה על התואר נגד הלוחם ממנו לקח את החגורה לפני למעלה משנה, דאגלס לימה (6:27).

כמו כן, נועד להט (2:9), הלוחם הישראלי, יפגוש בקרב הקדם מרכזי את סקוט קליב (5:15) במשקל נוצה. בנוסף ייערכו מספר קרבות נוספים, שיפורסמו בהמשך, כמו גם קרב בין שתי לוחמות מובילות בתחום. האירוע ישודר בלמעלה מ-140 מדינות בכל העולם.

הקרב המפורסם של קורשקוב

אנדריי קורשקוב בן ה-26, שכיום נמצא בראש קטגוריית משקל בינוני-קל של בלאטור MMA, הביס לאחרונה את אלוף העולם לשעבר בנסון הנדרסון. מי שמכונה"הספרטני" הפסיד משנת 2013, וחיסל 13 מיריביו בנוקאאוט או בהכנעה. קורשקוב מתאמן תחת שרביטו של אלוף העולם לשעבר במשקל בינוני, אלכסנדר שלמנקו.

"הפנומן" דגלאס לימה הרוויח את הזכות להתמודד על התואר ב-77 ק"ג, שבו החזיק בעבר. הלוחם הבולט שמתאמן ב"אמריקן טופ טים" נחשב לבעל מיומנות לנצח בקרבות בצורה מרהיבה, כשהוא מסיים את הקרבות לפני הכרעת השופטים ב-23 מתוך 27 הניצחונות שלו כמקצוען. הלוחם בן ה-28, יליד ברזיל, הרשים בניצחונותיו על אלופים מובילים מאז החל את הקריירה שלו ב-2006.

נועד להט, בעל חגורה שחורה בג'יאו-ג'יטסו, השתתף בקרב הבכורה שלו כמקצוען בשנת 2008, כאשר אז החל רצף מרשים של שבעה ניצחונות. כשהוא בן ה-32, החליט "ניאו" לבחון את כישוריו בזירת ה-UFC, שם זכה בשני ניצחונות נוספים, והעלה את מאזן הקרבות שלו כמקצוען ל-2:9. להט, שנולד באלפי מנשה שבשומרון, היה חייל צה"ל, לפני שפתח בקריירת ה-MMA הנוכחית שלו. הוא יילחם בקטגוריית משקל נוצה החזקה של בלאטור MMA, הכוללת את האלוף הנוכחי דניאל שטראוס, פט קורן, פטריסיו "פיטבול", דניאל ויישל, וג'ורג'י קארחניאן.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully