וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: עדיין אין הסכמות עם מיכאל אוחנה, יגיש בוררות?

7.9.2016 / 8:05

אחרי ניסיונות לפיוס ויישור ההדורים בין הצדדים, בשלב הזה ללא הצלחה, הוא יצטרך להחליט היום האם הוא מגיש את תביעת הבוררות נגד המועדון בו שיחק בשנים האחרונות. בינתיים ממשיך להתאמן כרגיל

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: צפו בתקציר ה-0:4 על ליכטנשטיין

מיכאל אוחנה הוביל אמש (שלישי) את הנבחרת האולימפית לניצחון על ליכטנשטיין החלשה כשכבש צמד שערים נאה, אבל המשחק האמיתי שלו ייערך היום כשהוא צפוי להחליט האם להגיש תביעת בוררות נגד מ.ס. אשדוד במטרה להשתחרר מהחוזה. בעשרת הימים האחרונים מאז הגיש אוחנה באמצעות עורך הדין רועי רוזן, מכתב התראה לפני תביעה, נעשו ניסיונות לפיוס וליישור ההדורים, אך בשלב הזה ללא הצלחה.

שחקן נבחרת ישראל הצעירה מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
מחכה, מחכים. אוחנה בנבחרת/ברני ארדוב

אוחנה ואביו ניסו להגיע להבנות על מספר סעיפים, אולם בין אשדוד לבין השחקן אין הסכמות והוא יצטרך להחליט היום האם הוא מגיש את תביעת הבוררות נגד המועדון בו שיחק בשנים האחרונות. על פי הידוע אביו של אוחנה המליץ להגיש את התביעה למוסד לבוררות וההחלטה היא כאמור בידיים של אוחנה שעשוי לאשר היום לעורך הדין רוזן לצאת לדרך.

בכל מקרה גם אם תוגש תביעת הבוררות, צפויים שני הצדדים להמשיך ולהתנהל כרגיל כך שאוחנה יגיע היום לאימון ואשדוד עשויה להכליל אותו בהרכב מול הפועל אשקלון ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully