וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של טורה: "יונייטד וארסנל מתעניינות, תהיינה הרבה הצעות"

לאחר שתקף את גווארדיולה על היחס לקשר, דימיטרי סלוק כבר חושב על היעד הבא: "בינואר יוכל לחתום רק בקבוצות מחו"ל, בטוח שתגענה הצעות מרחבי אירופה. הוא נמצא בכושר טוב מאוד"

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי. AP
"הוא השיל שבעה קילו". טורה/AP

התפתחות נוספת בפרשת יאיא טורה ומנצ'סטר סיטי. מוקדם יותר השבוע שפפ גווארדיולה החליט לא לרשום את הקשר הוותיק למשחקי ליגת האלופות, בהחלטה שגררה תגובה זועמת של סוכנו דימיטרי סלוק. היום (שלישי) העניק סלוק ראיון באנגליה בו טען כי מנצ'סטר יונייטד וארסנל מתעניינות בהחתמו של טורה, שיהיה שחקן חופשי בתום העונה הנוכחית.

טורה, שהיה מאז הגעתו אחד מעמודי התווך בסיטי וזכה עימה בשתי אליפויות, לא נכלל בסגל הקבוצה באף אחד ממשחקי הליגה עד כה. הוא יהיה רשאי לחתום על חוזה לעונה הבאה כשחקן חופשי בקבוצה אחרת כבר בחלון ההעברות בינואר, בתנאי שלא יהיה מדובר בקבוצת פרמיירליג ולכן למרות דברי סוכנו מעבר לאחת משתי קבוצות הצמרת לא נראה אפשרי.

"הוא יוכל לחתום רק במועדונים מחו"ל", אמר סלוק, "תהיינה לו הרבה מאוד הצעות. ירצו אותו כמובן בליגות בסין ובארצות הברית, אך אני בטוח שתגענה הצעות גם מאנגליה וליגות אחרות באירופה. הוא בכושר טוב מאוד, אני חושב שהוא השיל שבעה קילו. אולי זה לא מספיק טוב עבור גווארדיולה, אבל גם זלאטן איברהימוביץ' לא היה מספיק טוב בשבילו", סיים בעקיצה.

עוד בנושא

סוכנו של טורה: "שלפפ יהיו ביצים להודות שהוא השפיל שחקן גדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully