וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיפ"א שוקלים: מונדיאל עם 40 נבחרות שייערך במספר מדינות

אחרי הרפורמה ביורו, ג'יאני אינפנטינו התייחס לאפשרות להגדיל גם את הגביע העולמי: "שני הנושאים האלו על השולחן וידונו בכובד ראש. ראינו איזה התלהבות זה הכניס במדינות שהשתתפו ביורו

נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו. Paul Gilham, GettyImages
יבצע מהפכה בכדורגל? אינפנטינו/GettyImages, Paul Gilham

האם בפיפ"א יילכו בעקבות אופ"א ויקיימו בעתיד מונדיאל באירוח של מספר מדינות? ג'יאני אינפנטינו, הנשיא החדש של פיפ"א אישר היום כי הוא פתוח למונדיאל שייערך במספר מדינות שונות ויכלול לא פחות מ-40 נבחרות. כידוע, היורו הבא ב-2020 ייערך ב-13 מדינות שונות, כאשר הגמר ייערך באצטדיון וומבלי בלונדון וכעת גם בפיפ"א שוקלים ליישם את המתווה הזה בעתיד.

"שני הנושאים האלו בהחלט על השולחן וידונו בכובד ראש", כך אמר אינפנטינו, שדיבר על הנושא הזה כבר בקמפיין הבחירות שלו בחודש פברואר. "אין גבול לשינויים שאפשר לעשות בכדורגל. אנחנו נראה, אבל האמת היא שהתאחדות הכדורגל של דרום אמריקה לא אירחה מונדיאל הרבה זמן", הוסיף אינפנטינו.

אינפנטינו הוסיף: "כרגע אני חושב שהכול פתוח. דעתי על מונדיאל של 40 נבחרות לא השתנתה. ראינו את זה ביורו בצרפת שגדל בשמונה נבחרות, ראינו איזה התלהבות זה הכניס בהרבה מאוד מדינות. אנחנו צריכים להבין שאירועים מסוג זה הם יותר מרק תחרות, הם אירועים חברתיים בעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully