וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת ליגת העל: הדרבי התל אביב ייערך כבר במחזור הרביעי

6.9.2016 / 16:10

האדומים יארחו את הצהובים בדרייב אין בסוף אוקטובר, מכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים במחזור השביעי. מחזור הפתיחה: הפועל ירושלים - בני הרצליה, מכבי ראשון לציון מול הפועל אילת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חודש לפני משחק הפתיחה של ליגת ווינר סל לעונת 2016/17, נערכה היום (שלישי), הגרלת המשחקים לשני הסיבובים הראשונים של העונה הרגילה ובה נקבע שהפועל תל אביב תארח את מכבי תל אביב כבר במחזור הרביעי לדרבי מסקרן, בעוד שהצהובים יארחו את הפועל ירושלים למשחק העונה הראשון במחזור השביעי. מאיר טפירו יארח עם קבוצתו החדשה מכבי אשדוד את מכבי קרית גת במחזור הפתיחה. עוד במחזור הראשון: הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל, עירוני נהריה מול מכבי תל אביב, הפועל ירושלים מול בני הרצליה. המפגש בין מכבי חיפה להפועל תל אביב יתקיים ביום רביעי (19 באוקטובר). זאת בשל נסיעתם של הירוקים למסע משחקים.

הגרלת ליגת העל בכדורסל. יוסי ציפקיס
שמואל פרנקל בהגרלה/יוסי ציפקיס

העונה הרגילה תסתיים ב-14 במאי, עם המחזור ה-33 שינעל את הסיבוב השלישי. סדרות רבע הגמר, בשיטת הטוב מחמישה משחקים, יחלו כעבור כשבוע. חצי גמר הפיינל פור ייערך השנה ב-12 ביוני ומשחק הגמר שינעל את העונה ב-15 ביוני. עוד לפני העונה, יתקיים גביע ווינר סל המסורתי בעין שרה, בו ייקחו חלק שמונה הקבוצות שהעפילו לפלייאוף אשתקד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ההגרלה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully