וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשפר ההצעה על ז'אורז'יניו, אזולאי שוחח שוב עם קרויף

6.9.2016 / 10:07

רגע לפני סגירת החלון: המסר של סכנין לשחקן לא עשה רושם על הירוקים. אחרי הדרישה של סגנית האלופה להגדיל את ההצעה ב-100 אלף יורו כדי לסגור את העסקה, בחיפה לא בטוחים שזה המכשול היחיד שמונע אותה. אימון: מוסא בישל לקהת, 1:1 מול נצרת עילית

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

רגע לפני סיום חלון ההעברות בישראל, אופציית ז'אורז'יניו ושלומי אזולאי עדיין ערה, ועשויה להיסגר עד תום המועד – מחר בשבע בערב. בחיפה לא הרימו ידיים בנוגע לעסקה עם בני סכנין. עד אתמול הציעה חיפה חצי מיליון שקל ונראה כי חיפה תגיש בהמשך הצעה גבוהה יותר במטרה להבהיר לסכנין שהיא מגלה רצינות בנוגע לעסקה. אתמול נכח הברזילאי באיצטדיון בחיפה עם חולצת הנבחרת ובמקום נכחו גם המאמן רנה מולנסטיין והמנכ"ל אסף בן דוב, ששוחח עימו. בסכנין הבהירו אתמול לשחקן כי הוא לא ישוחרר, אבל עד אתמול חיפה לא הגדילה את ההצעה כך שנראה שהכל עדיין פתוח. לפחות עד אתמול, חיפה לא חיפשה זר מחוץ לליגה הישראלית. הנחת העבודה היא שלא כדאי להחתים זר אחר מלבד ז'אורז'יניו משום שכל עוד הוא לא חתם במועדון מעדיפים לשמור לרנה מולנסטיין את האופציה לצרף זר נוסף בינואר.

חיפה נפרדה היום במשחק אימון מהפועל נצרת עילית בתיקו 1:1. המשחק ערך 75 דקות. היריבה הובילה משער של ניב סרדל בדקה העשירית, הירוקים איזנו מרגלי רועי קהת, שרק אתמול שיחק במדי הנבחרת. הקשר עלה מהספסל והשווה בדקה ה-55, מבישול של המגן החדש מריו מוסה. עטאא ג'אבר, שהשלים משחק מלא מול הנוער, שותף כמחליף.

הרכב חיפה: אוהד לויטה, אייל משומר, דקל קינן, שי בן דוד, מריו מוסא, גארי קגלמאכר, קמיל ואצק, גילי ורמוט, פיראס מוגרבי, ניקיטה רוקאביציה, גליינור פלט.

עוד בנושא:

אבו יונס הבהיר לז'אורז'יניו - כרגע אתה לא עוזב

ז'אורז'יניו בני סכנין גל אלברמן. יוסי ציפקיס
בחיפה לא מוותרים. ז'אורז'יניו/יוסי ציפקיס

לגבי שלומי אזולאי, אתמול פרסמנו כי בחיפה קיבלו מסר ממכבי תל אביב כי עליהם לשלם עוד 100 אלף יורו על מנת שהשחקן יעבור לירוק. לפחות מבחינת המועדון, נראה כי זה לא העניין המרכזי שמונע את העסקה. במהלך היממה האחרונה עלה חשד מסוים לפיו מכבי תל אביב מנסה לעכב את ההעברה כדי להחתים את אלירן עטר. בחיפה הבהירו כי השחקן לא ישוחרר גם אם הצהובים יפנו שוב לגביו. אזולאי עצמו שוחח שוב עם ג'ורדי קרויף וביקש ממנו לעזוב, אך יש לציין כי לא בטוח שמידת ההשפעה של קרויף בעניין גדולה משום שרק מיץ' גולדהאר מחליט בעניינים האלה.

נראה כי סמוך לסיום החלון גם השחקן נכנס לתמונה כדי ללחוץ על סיום העסקה. "נראה שצד אחד מנסה למשוך את החבל. הבאנו את ואצק, אנחנו לא ממהרים. אם מכבי תל אביב תשחרר אותו עד מחר, יהיה על מה לדבר", הבהירו בחיפה. ביממה האחרונה עלתה על הפרק אפשרות נוספת: אזולאי יעבור לחיפה ברגע האחרון בהשאלה עם אופציה לרכישה, כך שמכבי תל אביב תוכל לקבל את הסכום שהיא רצתה אם ימשיך עונה נוספת בירוק. אזולאי, כמובן, מעדיף לעבור לחיפה כבר עכשיו. כזכור, תנאי השכר של השחקן כבר נסגרו - 215 אלף דולר לשלוש שנים לעומת 230 שהוא יכול להרוויח בקבוצתו הנוכחית.

גילי ורמוט תורגל שלשום בהרכב הקבוצה, כשלצדו שיחקו קמיל ואצק וגארי קגלמאכר. איסמעיל ריאן תורגל כנראה במקום רועי קהת. החזרה של ורמוט להרכב מגיעה יום לאחר הפרסום בוואלה ספורט לפיו במועדון הבהירו לשחקן כי מבחינתם הוא רצוי ומולנסטיין אף הבהיר לו זאת בשיחה אישית. ורמוט מבוקש בבית"ר ירושלים אבל אלי טביב עדיין רחוק מלשלם לו את הסכומים שהוא מרוויח בחיפה – 320 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully