וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאני: "אחת המטרות שלנו היא זכייה בגביע העולם"

קשר נבחרת פורטוגל שפתח את העונה במדי ולנסיה, נשמע נלהב לאחר הניצחון בגמר היורו האחרון על צרפת: "הגישה שלנו שונה כעת. אמרתי לרונאלדו אחרי שהוא ירד מהמגרש שלא נאכזב אותו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

נבחרת פורטוגל הפתיעה את עולם הכדורגל לאחר שגברה על צרפת בגמר היורו האחרון וזכתה באליפות אירופה. ההישג היה בהחלט בלתי צפוי, כאשר הפורטוגלים לא היו מהפייבוריטים לזכייה. מי שהיה אחד הברגים המשמעותיים הוא קשר הכנף נאני, שכבש שלושה שערים ובישל אחד במהלך הטורניר.

הפורטוגלי שכיכב במנצ'סטר יונייטד בעבר, נעלם מאור הזרקורים בשנים האחרונות ולאחר מספר שנים בספורטינג ליסבון ובפנרבחצ'ה, הוא חוזר לבמה המרכזית לאחר שהצטרף לולנסיה מהליגה הספרדית. נאני התראיין לאתר של פיפ"א וסיפר כיצד השתנתה הגישה בנבחרת הפורטוגלית מאז ההישג הגדול.

"זכייה בגביע העולם היא אחת מהמטרות שלנו. ברגע שאתה מתחיל לנצח, הגישה שלך משתנה. כמובן שאי אפשר לדעת מה ייקרה בהמשך, אך השאיפה והגישה תמיד שם".

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו: "נכנסנו להיסטוריה, אנחנו הראשונים שעשינו את זה"
פורטוגל זכתה ביורו 2016

נאני שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
"כדורגל הוא משחק של חלומות". נאני/רויטרס

"כדורגל הוא משחק של חלומות ועלינו להמשיך לחלום אם אנחנו רוצים להשיג עוד דברים נהדרים כמו הזכייה ביורו. כמובן שנצטרך לראות מה ייקרה במוקדמות, אך אנחנו רוצים להגיע עם נבחרת פורטוגל הכי גבוה שאפשר".

הקשר שקיבל את סרט הקפטן בגמר לאחר פציעתו של כריסטיאנו רונאלדו שירד מהמגרש, התייחס לרגע האמוציונלי: "לשחק בגמר היה רגע מיוחד עבור כולנו, במיוחד בשביל כריסטיאנו, כך שזה גם היה מאוד עצוב. אמרתי לו שלא אאכזב אותו, שאתן את הכל ושנעשה הכל כדי לנצח כי זה מגיע לנו. זה היה בהחלט רגע מפתח במשחק, המנטליות שלנו השתנתה ושיחקנו את הכדורגל הטוב שיש בנו כקבוצה. נלחמנו ובסופו של דבר הקבוצה שסבלה יותר, יצאה מנצחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו, נאני. רויטרס
נאני ורונאלדו לפני החגיגות בסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully