וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: פאולו סוזה בדרך החוצה מפיורנטינה, במועדון מכחישים

בתקשורת האיטלקית טוענים שהמאמן הפורטוגלי הסתכסך עם ההנהלה בשל מחלוקת על מדיניות הרכש וכבר ארז את חפציו בדירתו. סטפנו פיולי כבר הוזכר כמועמד המוביל להחליפו

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
כבר ארז? פאולו סוזה/GettyImages

פאולו סוזה עשוי לסיים את דרכו בפיורנטינה בימים הקרובים, כך מדווחת התקשורת האיטלקית. על פי מספר דיווחים בארץ המגף, בעקבות פיצוץ שהתרחש לאחרונה בין המאמן הפורטוגלי להנהלת הקבוצה, החליט סוזה לעזוב את תפקידו, וכבר ארז את חפציו בדרכו לפורטוגל. על פי חלק מהשמועות, ראשי הויולה כבר יצרו קשר ראשוני עם סטפנו פיולי, שפוטר מלאציו באפריל האחרון, ושיחק בעבר במשך שש עונות במדי הקבוצה מפירנצה בין 1989 ל-1995.

סוזה בן ה-46 הגיע לפיורנטינה בקיץ שעבר, וסיים את עונתו הראשונה כמאמן בסריה A במקום החמישי. את העונה החדשה פתחו הסגולים עם הפסד חוץ ליובנטוס וניצחון בית על קייבו, כשמאחורי הקלעים נרשמו מחלוקות בין סוזה לראשי המועדון בנוגע למדיניות הרכש בחלון ההעברות.

עוד בנושא:

באיטליה דיווחו כבר בינואר: מתיחות גוברת בין פאולו סוזה להנהלת פיורנטינה
כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

שחקן אינטר סטבאן יובטיץ'. GettyImages
האיש שיוביל לסיום דרכו של סוזה? יובטיץ'/GettyImages

על פי ההערכות, הקש ששבר את גב הגמל היה מכירתו של מרכוס אלונסו לצ'לסי תמורת 23 מיליון ליש"ט. בנוסף מציינים בתקשורת בארץ המגף כי סוזה זעם בעקבות הזלזול בבקשותיו לחיזוק הסגל כאשר שתי הבקשות שלו: צירוף בלם וחלוץ (סטבן יובטיץ' אותו דרש בצורה מפורשת המאמן), לא מולאו על ידי המנהל המקצועי פנטלאו קורבינו. היחסים בין המאמן לקורבינו היו רעועים מאז הגעתו של המאמן מבאזל וכעת נדמה כי מדובר במשבר שיוביל לפרידה בין הצדדים.

מאוחר יותר בחרו בפיורנטינה להכחיש את הדיווחים אודות סיום דרכו של סוזה. "אנחנו מופתעים מהדרך השטחית וההזויה לפיה התקשורת באיטליה דווחה על המתרחש. אין שום ביסוס בנוגע לפרידה מפאולו סוזה, תמיד שיתפנו פעולה עם התקשורת בתו רמועדון אבל אנחנו לא מוכנים לקבל ידיעות שעוסקות בהשערות ושחזורים מופרכים ולא מאומתים. הדברים הללו מנסים לייצר סערה בתוך המועדון וחוסר שקט אצל הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully