וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי בראיון: למה צבעתי את השיער, החלום שעדיין נשאר

כוכב ברצלונה התראיין בארגנטינה: "עדיין רוצה לשחק בניואלס, במקום שבו גדלתי, פרשתי מהנבחרת כי הרגשתי שהכל קורס סביבי, צבעתי את השיער ביום קשה במיוחד". וגם: למה הבן שלו לא צפוי לרשת אותו על הדשא

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
צבע לבלונד כי היה חייב להתחיל משהו חדש. מסי/רויטרס

ליאונל מסי ממשיך לטעון שהוא שואף לשחק בקבוצת נעוריו ניואלס אולד בויס הארגנטינאית בטרם יפרוש מכדורגל. מסי בן ה-29 עזב את ארגנטינה בגיל 13 כשעבר לאקדמיה של ברצלונה, בטרם הפך לכדורגלן המעוטר בתודלות מועדון הפאר, כולל חמישה תארי כדורגלן השנה בעולם. עם זאת, כפי שטען בעבר מספר פעמים, החלום שלו הוא עדיין לחזור ולשחק במדי ניואלס.

"אשמח לחזור", אמר בראיון, "זה משהו שנשאר איתי, כי זה היה החלום שלי כילד. כמובן שחיי התחילו להשתנות והלכו לכיוון אחר, אבל אין לי חרטות. זה משהו שנשאר איתי. אני רוצה לשחק בכדורגל הארגנטינאי ובניואלס, במקום שבו גדלתי".

מסי גם התייחס בראיון לפרישה שלו מהנבחרת, אחרי ההפסד עם ארגנטינה בגמר הקופה סנטנריו, ולחזרתו למדים הלאומיים, כששיחק במדי ארגנטינה בניצחון 0:1 על אורוגוואי בשבוע שעבר. "זה מה שהרגשתי באותם רגעים", אמר מסי על הצהרת הפרישה שלו מהנבחרת, "באותו זמן, הכל קרס סביבי, כי כולנו הרגשנו שזהו הרגע שלנו, בגלל איך שהנבחרת שיחקה באותו זמן ובגלל איך שהופענו בכל משחק. כולנו רצינו לנצח. נלחמתי כל חיי במדי הנבחרת, והחלום שלי הוא לזכות איתה בתואר. להגיע כל כך קרוב ולא להצליח, היה מאוד מתסכל עבורנו".

כמו כן, מסי התייחס להחלטה שלו לצבוע את שיערו לבלונד, שקשורה גם היא לנבחרת. "ביום אחד קשה במיוחד צבעתי את השיער, הרגשתי שאני צריך להתחיל מהתחלה. אמרתי לעצמי, 'אני חייב לעשות ניקיון ולהתחיל מחדש'". כמו כן סיפר גילה שכרגע נראה שבנו תיאגו לא יירש אותו על המגרש, כי בינתיים הוא לא מגלה עניין גדול בכדורגל. "אני משתדל לא לתת לו כדורים כמתנה", סיפר מסי, "נראה אם הוא ייכנס לזה, ואם יתחיל לשחק בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully