וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה חושף: הסוד מאחורי ההצגה של רונאלדיניו מול ריאל מדריד בקלאסיקו

קטע מרתק מהאוטוביוגרפיה של קפטן ברצלונה מגולל את סיפורו של ה-0:3 המרשים על הבלאנקוס בקלאסיקו ב-2005: על השיחה המפתיעה ב-3 לפנות בוקר, הבקשה המוזרה של הברזילאי וקשר השתיקה בחדר ההלבשה

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 0:1 את אתלטיק בילבאו

עוד לפני נסיקתו המטאורית של ליאונל מסי, האיש המרכזי שעמד מאחורי ההצלחה של ברצלונה היה רונאלדיניו גאושו. הקוסם הברזילאי, שכיכב בקאמפ נואו במשך חמש שנים (2003-08) והיה אחראי לשתי זכיות בליגה הספרדית, שני גביעי סופרקופה והנפת גביע ליגת אלופות ב-2006, עמד במרכז סערה בחדר ההלבשה של הקטלאנים ב-2005, כך חשף קפטן ברצלונה הנוכחי, אנדרס אינייסטה.

בקטע מתוך האוטוביוגרפיה של כוכב נבחרת ספרד, מספר אינייסטה על שיחה פרטית שקיים עם רונאלדיניו: "כמה ימים לפני הקלאסיקו ב-2005 דיניו התקשר אליי באמצע הלילה ואמר לי; אנדרס אני יודע שעכשיו 3 לפנות בוקר אבל אני חייב לספר לך משהו חשוב, אני מתכנן לעזוב את ברצלונה ביוני הקרוב. אחי (רוברטו אסיס, המשמש כסוכנו של רונאלדיניו) סגר את התנאים שלי בריאל מדריד לעונה הבאה. מדובר בסכום כספי שאני לא יכול לדחות, אתה צריך ויכול להבין אותי. אני רק מבקש ממך דבר אחד - אל תספר לאף אחד. אל תבגוד בי, אני סומך עליך יותר מכולם. לילה טוב אנדרס".

רונאלדיניו גאושו במדי ברצלונה. GettyImages
התרגיל הגדול ביותר. רונאלדיניו/GettyImages

הקשר הספרדי הסביר: "דיניו לא נתן לי אפילו הזדמנות להוציא מילה. למחרת, באימון בקאמפ נואו היחסים היו מאוד מוזרים בינינו. כולם בירכו את רונאלדיניו בצורה מיוחדת".

אינייסטה המשיך: "ואז הגיע יום המשחק מול ריאל (19 בנובמבר). הגענו לסנטיאגו ברנבאו ובחדר ההלבשה דיניו ביקש לדבר עם השחקנים ואמר - 'זה משחק חשוב מאוד. אנחנו חזקים ובימים האחרונים גיליתי שאנחנו יותר ממשפחה. בימים האחרונים התקשרתי לכול אחד מכם ואמרתי לכם שאני עוזב את ברצלונה ביוני הקרוב. ביקשתי מכול אחד ממכם לא לספר על כך לאף אחד, וכולם שמרתם על סודיות. ברגע הזה הבנתי שכולכם מעדיפים לשתוק מאשר לבגוד בי, וברגע הזה הבנתי שאני אשאר כאן לזמן רב. עכשיו נעלה על כך הדשא וניתן לשחקני של ריאל שיעור בכדורגל'".

על המגרש רונאלדיניו היה אחראי לאחת מתצוגות המרשימות ביותר בתולדות המפגשים בין ברצלונה לריאל. הברזליאי כיכב ב-0:3 על הבלאנקוס ועם צמד קסום גרם ליושבי הברנבאו לקום מהכיסאות ולמחוא לו כפיים.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. GettyImages
איש סודו של דיניו. אינייסטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully