וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל תל אביב גברה על עירוני נהריה 89:95

4.9.2016 / 21:38

האדומים, ללא רביב לימונד ואלאנדו טאקר הפצועים, שמטו יתרון משמעותי ברבע האחרון, אך יצאו עם ניצחון. דרל וויליאמס הצטיין עם 25 נקודות, גייטס ובראון קלעו 20 לנהריה

שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, דניאל איידן. מגד גוזני
תומר גינת, משמאל, עם דניאל איידן/מגד גוזני

הפועל תל אביב פתחה הערב (ראשון) ברגל ימין את משחקי ההכנה שלה לקראת העונה הקרובה כשגברה בתיכונט 89:95 על עירוני נהריה לעיני 150 צופים. האדומים הופיעו למשחק ללא רביב לימונד שייעדר בארבעת השבועות הקרובים בשל פציעה בברכו, וכן ללא אלאנדו טאקר שסובל מפציעה קלה, אך עדיין גילו עליונות והובילו לאורך שלבים ארוכים של המשחק. בנהריה, שם בנו קבוצה מחדש הקיץ, יכולים להיות מרוצים מהקאמבק שרשמו במהלך הרבע האחרון.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. מגד גוזני
שחקני עירוני נהריה/מגד גוזני

הרבע הראשון החל טוב עבור נהריה ויינסי גייטס, אקס הפועל תל אביב, ובתום 10 דקות הובילו השחקנים של אריק אלפסי 19:20. בשלב הזה ההגנה של הקבוצה מעין שרה הפסיקה לעבוד, דרל וויליאמס השתלט על המשחק ועם 23 נקודות עד המחצית הוביל את האדומים ליתרון 42:52. היתרון של הקבוצה הביתית רק עלה במהלך הרבע השלישי, כשל-10 הדקות האחרונות ירדה הפועל תל אביב ביתרון 62:76. אלא שבשלב הזה החלו גילברט בראון וסטו דגלאס לנגוס בהפרש והובילו את נהריה עד לשיוויון 89:89. הקבוצה של שרון אברהמי הצליחה לבצע פעולות טובות ולסיים את המשחק עם ניצחון 89:95.

קלעו להפועל תל אביב: דרל וויליאמס 25, אדריאן בנקס 21, ריצ'רד האוול 16, תומר גינת 15, תמיר בלאט 8, דניאל איידן 7, גיא דותן (מתאמן עם הקבוצה) 3.

קלעו לעירוני נהריה: גילברט בראון ויינסי גייטס 20 כל אחד, סטו דגלאס 16, מרקוס טיג 14, ניק פאוסט 13, יהונתן שולדבראנד 5, ערן אסנטי 2.

"היה לנו חשוב לשתף כמה שיותר שחקנים במיוחד כשאנחנו בלי רביב ולא רצינו לסכן את טאקר שסובל מפציעה קלה", אמר שרון אברהמי בסיום, "השחקנים שעלו מהספסל נתנו את הלב והשאירו הכל על המגרש. היה לנו חשוב לנצח בסוף לעיני הקהל, ואנחנו נמשיך להתכונן ולהשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. מגד גוזני
ריצ'רד האוול/מגד גוזני
שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. מגד גוזני
תומר גינת/מגד גוזני
שחקני הפועל תל אביב תמיר בלאט, מתן נאור. מגד גוזני
מתן נאור עם תמיר בלאט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully