וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף אדריאן: "לפעמים צריך זמן מחוץ למגרש כדי להבין דברים"

4.9.2016 / 18:42

שחקנה החדש של בני הרצליה, לו עבר מרשים ב-NBA, התראיין באימון הפתיחה של הכחולים. מיקי גורקה על הסגל שלו: "יש לנו תשעה שחקנים ואני מאמין שזה יספיק גם לשני משחקים בשבוע"

ג'ף אדריאן שחקן בני הרצליה. ניב אהרונסון
ג'ף אדריאן/ניב אהרונסון

בני הרצליה ערכה הערב (ראשון) אימון פתוח לתקשורת, שבוע אחרי תחילת האימונים הרשמיים של הקבוצה. בהרצליה בנו גם העונה סגל הכולל חמישה שחקנים זרים - סטיבן דניס שממשיך מהעונה שעברה, ג'ף אדריאן, הכוכב שחוזר לשחק אחרי שנה וחצי בכדורסל, טוריאן גרין המעניין ושני הפורוורדים חליל קנצ'ביץ' ואדום ג'קו. הסגל הישראלי של הקבוצה ממשיך כמעט בשלמותו ויכלול את הקפטן אבירם זליקוביץ', הפורוורד כארם משעור, הגארדים דני רובין ותום מעיין שחוזרים מפציעה והשחקנים החדשים די ג'יי שארפ ויריב עמירם.

זליקוביץ' לא מתאמן בימים אלה בשל נוזלים בברכו שהתגלו בזמן שהתאמן עם נבחרת ישראל בקיץ. בקבוצה וויתרו לאחרונה על מורן רוט ושחררו אותו למרות שהחזיק בחוזה. הצוות המקצועי ממשיך לכלול את המאמן מיקי גורקה והעוזר איי ג'יי מיטניק אליהם הצטרף השנה גם העוזר אלון שטיין.

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. ניב אהרונסון
אופטימי. גורקה/ניב אהרונסון

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה התייחס לצירופו של ג'ף אדריאן: "יש הימורים מוצלחים יותר ויש כאלה שפחות. אפשרות להביא שחקן כמו ג'ף אדריאן זה לא משהו שמגיע כל יום. אני אומר על סמך שלושה או ארבעה אימונים עד עכשיו שאני חושב שעשינו החלטה טובה. הוא נראה מלא מוטיבציה לחזור לאן שהוא היה. אני מקווה שהוא לוקח אותנו כמקפצה חזרה ל-NBA. היו בינינו כמה שיחות עוד לפני שהוא הגיע. היה חשוב לי לדעת באיזה כושר הוא, הוא רעב מאוד ורוצה להצליח".

על העובדה שהרצליה תשחק העונה גם באירופה, אמר המאמן: "אנחנו עם תשעה שחקנים, שבעיניי זה מספיק לשני משחקים בשבוע. במידה שאף אחד לא ייפצע, הסגל שלנו מספיק כדי להתמודד בשתי מסגרות. אני שמח מאוד שאנחנו באירופה, אני חושב שזה ישפר את הקבוצה שלנו. אני אופטימי לגבי אבירם זליקוביץ', מקווה שהפציעה שלו היא משהו של כמה ימים, אבל רק בחמישי נדע מה המצב".

ג'ף אדריאן עצמו אמר: "זה קצת שונה ממה שאני מכיר, העובדה שנעדרתי היא זרה לי כי מכיתה ה' תמיד שיחקתי כדורסל. אבל לפעמים צריך זמן מחוץ למגרש כדי לאסוף את הדברים מחדש ולהבין שיש דברים יותר חשובים בחיים מכדורסל. תמיד כשאני על המגרש אני נותן 100% ואני מאמין שהחברים שלי ייתנו 100%".

"ההזדמנות להגיע לכאן הייתה טובה, לבוא ולשחק כדורסל בקבוצה שבאמת רצתה אותה. כל דבר קורה מאיזושהי סיבה, לא אשב ואחשוב על כך שקבוצות לא מתקשרות אליי. כמובן שהמטרה שלי היא לחזור מתישהו ל-NBA. הנסיעות עכשיו ארוכות בשביל המשפחה שלי, אבל אני צריך לעבוד קשה. לא הייתי צריך להתייעץ עם אף אחד לפני שהגעתי, רק עם האיש למעלה ועם עצמי והסוכנים שלי".

אחרי שבעונה שעברה חזרה הקבוצה הבכירה מהשרון לרבע גמר הפלייאוף אחרי כמה שנים של כשלונות, תשתתף העונה הרצליה ביורופקאפ, המפעל השני בחשיבותו של פיב"א אירופה. הרצליה תשחק בבית אחד עם סטיאווה בוקרשט ועם שתי קבוצות נוספות שתנשורנה משלב המודמות של ליגת האלופות של פיב"א.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
מיקי גורקה מאמן בני הרצליה (ימין) עם אדום ג'קו. ניב אהרונסון
אדום ג'קו עם גורקה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully