וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירין חסן: "היו הצעות בקיץ, אבל העדפתי להמתין ולא נותר זמן רב"

4.9.2016 / 14:21

בלם מכבי נתניה היה משוכנע שהוא על תקן שחקן חופשי, אך גילה שהוא רשום בקבוצה ויש לו עוד שלושה ימים למצוא בית חדש לפני סגירת החלון: "חייב להיות סבלני". בית"ר ירושלים מגלה עניין

one

שלושה ימים נותרו לסגירת חלון ההעברות בליגת העל ומספר שחקנים עדיין נמצאים בתמונת מעבר בין המועדונים. ברק יצחקי, גילי ורמוט ושלומי אזולאי יושבים בתקופה האחרונה על המדף, אבל להם לפחות מובטחים חוזים מכובדים אם יישארו בקבוצות שלהם. אבל יש גם שחקנים שנמצאים בעמדות המתנה והם משוחררים מקבוצותיהם, כך שמצד אחד אין להם חוזה לעונה הבאה ומצד שני משא ומתן איתם אמור להיות יותר פשוט.

אחד מהם הוא ירין חסן. מי שהיה בלם מכבי נתניה בעונה שעברה ושימש ברוב המשחקים כקפטן הקבוצה, עדיין לא סגור בשום מועדון לעונה הקרובה ושלושת הימים הקרובים יהיו מאוד משמעותיים מבחינתו. חסן, שהיה קפטן נבחרת הנוער אצל אלי אוחנה עם 22 הופעות וגם באולימפית אצל מיכאל ניס שיחק במספר משחקים, העדיף להמתין בחודשיים האחרונים ולא למהר לסגור באחת הקבוצות שהתעניינו בו. כעת כאשר נותרו כאמור מספר ימים בלבד לסיום ההעברות, הוא חייב למצוא קבוצה אחרת יחכה לחלון ההעברות של חודש ינואר.

ירין חסן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
מחפש בית חדש. ירין חסן/קובי אליהו

חסן, שהיה משוכנע שהוא על תקן של שחקן חופשי ולכן חלון ההעברות הנוכחי לא חל עליו, גילה בימים האחרונים כי הוא רשום עדיין במכבי נתניה, דבר שעלול ליצור לו בעיה גדולה מאחר שהוא לפחות פורמלית לא שחקן חופשי. מי שמגלה בו עניין היא בית"ר ירושלים ואולי משהו יתקדם ב-24 השעות הקרובות, אבל יש גם קבוצות אחרות בליגת העל שרוצות להתחזק בבלם נוסף רגע לפני סיום החלון. בכל אופן עדיין לא מדובר בהצעה שהונחה בפניו לבוא ולחתום ולכן הדרך עוד ארוכה.

"אני חייב להיות סבלני ולבחור את הדבר הכי נכון בשבילי", אמר הבוקר חסן. "היו הצעות בקיץ, אבל העדפתי להמתין וכעת לא נותר הרבה זמן. אני מרגיש שאני בכושר טוב. אני עובד מאוד חזק בכל יום ואני רעב מאוד להצטרף לקבוצה חדשה". לאור המצוקות הכספיות במכבי נתניה, חסן ויתר על חוב של המועדון כלפיו בסך של מאות אלפי שקלים ותמורת זאת קיבל את כרטיסו לידיו, כך שקבוצה אשר רוצה אותו לא צריכה לשאת ולתת עם מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully